Personali värbamise eesmärk on saada ettevõttesse antud ala parim ning sobivaim töötaja. Koostöös Sinuga loome efektiivse värbamisprotsessi, millega võidad sihtgrupi südamed ja palkad soovitud talendid.
Level upi ja sotsiaalmeedia platvormide abil on võimalik jõuda ligikaudu 1 000 000 inimeseni (Eestis), sest just nii palju on Eestis erinevatel kanalitel sotsiaalmeedia kasutajaid.
Veebipõhise värbamise abil saame garanteerida seatud värbamise eesmärkide tulemusi. Algoritmide ja masinõpe abil saame Sinu tööpakkumisele luua toimiva värbamissõnumi ning loovlahenduse, mis kõnetab nii talente kui ka kujundab organisatsiooni brändi soovitud suunas.
Kaardistades täpse sihtgrupi, aitame Sul palgata õiged talendid. Edukad tulemuse tagavad teaduslikud värbamismetoodikad, tuleviku tehnoloogiad ja kontaktide andmevõrgustik.
Värbajatel on võimalus kohandada pea kõiki värbamiskampaania protsesse ning seejärel kasutada säästetud aega isikupäraste sõnumite abil kandidaatidega autentsete suhete loomiseks.
Veebi- ja tehnoloogiapõhiste värbamislahenduste saavad värbajad sõnumeid saata soovitud sihtriiki analüüsitud värbamiskampaania sihtgrupile.
Kui tavapärane igav töökuulutus jätab kandidaadid külmaks, siis mängustatud värbamislahendus aitab Sind konkurentide seas silma paista. Mängustamise abil jõuab Sinu tööpakkumine rohkemate inimesteni ning kandidaatide palkamiskogemus on kordades interaktiivsem…
Veebipõhine intervjuu planeerimise ja läbiviimise lahendus võimaldab Sul automatiseerida esimene intervjuu ning seeläbi kokku hoida aega ja raha.
Eesti efektiivseima digitaalse palkamislahenduse abil jõuad oma töökuulutusega 1 000 000 Eesti kasutajani. Level upi värbamiskampaania ja digitaalne sihtotsing suunatakse kuni 7 erinevasse Eesti enim kasutatud veebiportaali (7 tööportaali ühes) sõltuvalt sellest, kus Sinu ideaalne kandidaat ehk talent esindatud on.
Veebipõhise värbamise abil saame garanteerida seatud värbamise eesmärkide tulemusi. Algoritmide ja masinõpe abil saame Sinu tööpakkumisele luua toimiva värbamissõnumi ning loovlahenduse, mis kõnetab nii talente kui ka kujundab organisatsiooni brändi soovitud suunas.
Pärast igat värbamiskonkurssi saate statistilise kokkuvõtte ja analüüsi. Kokkuvõte ja analüüs annab igale uuele konkursile eelise, kuna oskame täpselt ennustada tuleviku kampaania tulemusi.
Meie missioon on teha palkamine lihtsaks. Level upi abiga on talentide leidmine ning kandidaatide haldamine nüüd mugavam kui kunagi varem.
“Tegime Selveris esimest korda suuremahulist sotsiaalmeedia värbamiskampaaniat ning valisime koostööpartneriks Level upi. Koostööga jäime väga rahule. Suhtlus oli meeldiv ja asjatundlik, parandusettepanekutele reageeriti kiiresti ja mis kõige tähtsam, saime Level upi poolt lubatud hulga kandidaate. Suveks tuli meile isegi huvilisi rohkem kui tööle võtta saime. Kaalume nendega koostööd ka edaspidi.”
– Kristi Aasa (Selver)
“Eduka värbamise alus on eristumine ja soovitud kandidaatide sihtrühmale silma jäämine. Gamificationi kasutamine värbamises on suurepärane võimalus mängulisi lahendusi kasutades teistest erineda ja pakkuda talentidele põnevat kandideerimiskogemust. Minule meeldivad Level up’i poolt koostatud professionaalsed ja kvaliteetsed lahendused kuna need aitavad tuua värsket vaadet Eesti värbamisturundusse!”
– Helo Tamme (ISS)
“Olime jõudnud hooajatöötajate värbamisega lootusetusse seisu ja oli selge, et vajame uut lähenemist. Mõtlesime siis, et olgu peale, proovime Level upi pakutud lahendust. Ja see töötas! Kohe pärast kampaania käivitamist hakkas järjest laekuma sooviavaldusi ning mis peamine, jõudsime soovitud sihtgrupini.”
– Kati Annok (A. Le Coq)
“Level upi värbamiskampaania abil saime oma väärtuspakkumise sihtida soovitud sihtgrupile ning seeläbi tööle meelitada parimad talendid.”
– Kadri Avloi (Studioworks)
Töökuulutus sotsiaalmeedias
Telli teenus soodushinnaga enne, kui taimer nulli tiksub.