7 sotsiaalmeedia kanalit palkamiseks, mida iga edukas juht värbamisel kasutama peaks

Eestis kui e-riigis on elanike seas kasutusel palju erinevaid sotsiaalmeedia kanaleid, mida on võimalik värbamisel edukalt kasutada.

Digitaalne värbamisagentuur Level up on välja valinud 7 populaarseimat sotsaalmeedia kanalit, mida peaksid oma värbamisprotsessi kindlasti implementeerima. Nendeks on – LinkedIn, Facebook, Instagram, Messenger, Google, Youtube, ja VK. Sotsiaalmeedia platvormide abil on võimalik jõuda ligikaudu 1 000 000 inimeseni (Eestis), sest just nii palju on Eestis erinevatel kanalitel sotsiaalmeedia kasutajaid.

Lisaks eelpool nimetatud kanalitele on olemas ka kaks eelkõige noorte seas populaarset platvormi Snapchat ja TikTok, mis annavad suurepärase võimaluse tööandja brändinguks. Peamine, mida tasub meeles pidada, on see, et sotsiaalmeedia kanalite abil on võimalik tööpakkumist suunata lisaks aktiivsetele tööotsijatele ka passiivsete kandidaatideni, kes aktiivselt tööd ei otsi, kuid on uutest väljakutsetest potentsiaalset huvitatud. Igal kanalil on aga omad plussid, miinused ja eripärad, mille abil värvates peaks silmas pidama. 

Üht kõikvõimsat sotsiaalmeedia kanalit, mis absoluutselt igal juhul toimiks, arvatavasti olemas ei ole, ent kõige universaalsem tööriist Eestis värbamiseks on siiski jätkuvalt Facebook, mis sobib uute töötajate leidmiseks paljudel juhtudel. Kuna kõigist seitsmest kanalist on sellel enim kasutajaid, on ka kõige suurem võimalus just Sulle vajaliku profiiliga inimesteni jõuda ning oma sõnumit jagada. 

Küll aga tuleks Facebookis ning ka teistes kanalites värvates meeles pidada, et üldjuhul lihtsalt töökuulutuse postitamisest (isegi koos võimenduse ehk boost-iga) ei piisa! Vaid postitust tehes on keerulisem jõuda inimesteni, kes Sinu töökuulutusest võiks huvitatud olla ning kandideerida. Seepärast tulekski värbamisel eelistada seadistatud reklaame, mis huvilise kas karjäärilehele või spetsiaalsele värbamiseks loodud maandumislehele viivad ning töö kohta lisainfot annavad. Facebooki reklaamiseadistaja abiga on võimalik oma sõnumit levitada väga täpselt sellise profiiliga inimestele, nagu tarvis – alates asukohast kuni konkreetsete huvide ja hariduseni. 

Lisaks Facebookile on eestlaste seas populaarsust kogumas ka LinkedIn, kuhu tasub reklaame suunata eelkõige spetsialiste, juhte ja muid sarnaseid töötajaid värvates. Tegemist on professionaalse sotsiaalmeedia keskkonnaga, mida kasutavad aktiivselt pigem kontoritööd tegevad inimesed ning LinkedIn pakub tööandjatele ka mitmeid kasulikke funktsioone, mis uute talentide värbamise efektiivseks teevad. 

Instagramis ja YouTube’is reklaamisõnumi jagamist võiks aga kaaluda siis, kui oodatakse, et tulevane uus töötaja on Y- või Z-generatsioonist, kuna neid platvorme kasutavad enim just noored. Lisaks peaks meeles pidama, et tegemist on väga visuaalsete platvormidega ning seega on nende kanalite puhul äärmiselt oluline silmatorkava ja huvi tekitava video või pildi loomine. 

Viimaseks toon eraldi välja ka sotsiaalmeedia kanali VK, mida kasutab Eestis peamiselt venekeelne kogukond. Kuna enamik VK kasutajaid kasutab ka Facebkooki ja muid platvorme, kiputakse VK-d sageli värbamisel unustama ja kõrvale jätma. Tegelikkuses aga on enamik kasutajaid VK-s rohkem aktiivsed kui mujal ning lisaks on sealsed reklaamihinnad ka võrreldes teiste platvormidega soodsamad.

Abi otsustamaks, millist kanalit võiks mõnele konkreetsele ametikohale värbamisel kasutada, leiad Level up’i Tööturu kalkulaatorist. Sinna oleme kokku koondanud pika loetelu erinevaid ameteid koos meie soovitustega ja infoga, kui palju on Eestis sobiva profiiliga sotsiaalmeedia kasutajaid, kui keeruline on sellele positsioonile töötajat leida ning milliseid kanaleid selleks kasutada. Sotsiaalmeedias värbamisel on sageli mitmeid keerukaid detaile, mida tähele panna ja kõige kindlam viis, kuidas tagada värbamiskampaania täielik õnnestumine ja efektiivsus, on oma ala asjatundjate kaasamine. Digitaalne värbamisagentuur Level up pakub erinevaid teenuseid uute talentide leidmiseks ning värbamisprotsessi automatiseerimiseks ja arendamiseks. Uuri lähemalt levelup.ee ja küsimuste korral võta julgelt ühendust!

Share on facebook
Facebook
Share on linkedin
LinkedIn

Loome koos Sinu ettevõttele efektiivse ja automatiseeritud värbamiskanali

2020 © LEVEL UP

Töökuulutus sotsiaalmeedias

päeva
tundi
minutit
sekundit
Pakkumine on lõppenud!

Telli teenus soodushinnaga enne, kui taimer nulli tiksub.