Seisad jälle ülesande ees leida ettevõttesse uus töötaja. Kui mõtled, kuidas seda teha, on arvatavasti esimene idee mõnes tööportaalis kuulutuse jagamine. See võib tõepoolest tuua Sulle mõned kandidaadid, kuid on ka viise, kuidas jõuda palju rohkemate huvilisteni ning saada enam kandidaate.
Kuidas? Level upi abiga. Jagan Sinuga statistikat, kus on võrreldud sama ametipositsiooni töökuulutuse efektiivsust ühes Eesti tööportaalis ja Level upi teenuseid kasutades.
Kliendil oli soov leida inimene kaupluse juhataja positsioonile. Tööportaalis reklaamides sai kuulutus 22 päeva jooksul 580 vaatamist ning ettevõttele tuli 4 kandidaati. Samal ajal Level upi sotsiaalmeedia töökuulutuse teenust kasutades sai tööpakkumine sama ajaga 68 971 vaatamist, sealhulgas 32 942 unikaalset vaatamist. Kuulutust külastas 901 inimest ning kandidaate tuli sotsiaalmeedia töökuulutuse abiga lausa 38. Tulemuste vahe on selgelt väga suur. Selgitan veidi ka, kuidas niisugune erinevus võimalik on.