Sihtotsing ja personaliotsing versus digitaalne sihtotsing ja digitaalne personaliotsing – kumb jääb peale?

Mis on digitaalne sihtotsing ja miks ei peaks ükski värbaja 2021. aastal ilma selleta töötama?

Kindlasti oled spetsialiste palkava värbajana teadlik sellest, mida kujutab endast headhunting ehk sihtotsing. Sellise personaliotsingu viisi suureks plussiks on asjaolu, et nii on Sul võimalik tööjõuturult leida üles kõige tugevamad talendid ning värvata ka passiivseid kandidaate. Samas aga on tavapärase personaliotsingufirmade pakutava sihtotsingu näol tegu sageli liialt palju aega ja raha nõudva teenusega, mida näiteks väiksematel või korraga mitmeid spetsialiste värvata soovivatel ettevõtetel pole mõistlik kasutada. 

Digitaalse sihtotsingu teenuses oleme ära kaotanud tavapärase sihtotsinguga kaasnevad miinused ning muutnud selle kasulikke omadusi veelgi efektiivsemaks. Tegu on automatiseeritud värbamismudeliga, mille abil saab ettevõte või organisatsioon teha otse tööpakkumisi valdkonnas tegutsevale talentidele. Digitaalne sihtotsing sobib juhtidele ja värbajatele, kes soovivad värvata oma ala kõige paremaid talente ning automatiseerida värbamisprotsessi, et tõsta värbamise efektiivsust ning kasvatada talendireserve. 

Digitaalset sihtotsingut kasutades saad sotsiaalmeediasse seadistada väga täpselt sihitud reklaamid. Sellised personaliotsingu reklaamid leiavad üles just niisuguse profiiliga inimesed, keda Sina otsid ning näitavad neile Sinu tööpakkumist.

Digitaalse sihtotsingu teenust kasutades muutub Su värbamisprotsess:

  • Kiiremaks, sest pole enam vajadust kandidaate käsitsi otsida, nendega ühendust võtta ja pikki kirjavestlusi pidada – automatiseeritud värbamislahendus teeb kõik need sammud Sinu eest;
  • Efektiivsemaks, sest kui tavapärast personaliotsingu teenust kasutades läheb suur hulk värbamiseelarvest n-ö tuulde, siis meie nutikat ja automatiseeritud personaliotsigut kasutades on Sul võimalik sama summa eest saada märgatavalt rohkem häid kandidaate; 
  • Arusaadavamaks, sest annab erinevalt tavalisest sihtotsingust Sulle selge ülevaate ja kontrolli, kui palju ja kuidas Sinu värbamiseelarvet kulutatakse ning võimaluse värbamisprotsessi jooksul ka muudatusi sisse viia, kui see peaks vajalik olema.

Lisaks kõigele sellele, mida võid leida ka tavalisest personaliotsingufirmade pakutavast headhuntingu paketist, on digitaalsel sihtotsingul veel üks märkimisväärne pluss – tööandja brändingu edendamine. Kui Sinu tööpakkumisega reklaam jõuab inimeseni, kes sel korral uuest positsioonist huvitatud pole, saad sellegipoolest talle huvitava värbamislahendusega meelde jääda. Nõnda suurendad võimalust, et kunagi hiljem pöörduvad sellised kandidaadid tööd otsides juba ise ettevõtte poole.

Share on facebook
Facebook
Share on linkedin
LinkedIn

Loome koos Sinu ettevõttele efektiivse ja automatiseeritud värbamiskanali

2020 © LEVEL UP

Töökuulutus sotsiaalmeedias

päeva
tundi
minutit
sekundit
Pakkumine on lõppenud!

Telli teenus soodushinnaga enne, kui taimer nulli tiksub.