Level up digitaalse värbamisagentuuri värbamiskampaaniate näidetel
Mängustamine värbamises on mujal maailmas laineid löönud juba mõned aastad. Level up on mänge kasutanud ka enda koostööpartneritega ja näeme, et see on äärmiselt tõhus abivahend loomaks põnevaid ning pilkupüüdvaid sotsiaalmeedia kampaaniaid. Lisaks võimaldavad mängud kandideerimist mängustada ja kandideerijat lõbustada.
Kuidas saaks Sinu organisatsioon mängustamist enda värbamisprotsessis ära kasutada? Millised on üldse mängustamise võimalused värbamisel ja kuidas erinevad tehnikad aitavad organisatsiooni eesmärke saavutada? Mängi ja testi koos meiega ning tutvu Level up-i loodud mängustatud värbamisturunduse näidistega.
1. Testi kandidaadi spetsiifilisi oskusi
2. Säästa aega
3. Vähenda stressi
4. Püsi konkurentsis ja meelita talente
Millised on need omadused, mida otsid ideaalses töötajas? On see loovus, mõni kindel teadmine või hoopis midagi muud? Tööintervjuul võivad teatud omadused välja tulla, võimalik on ka eeldada kellega on tegu, aga see ei anna praktilisi teadmisi, vaid ainult aimduse intervjueeritavast. Õigesti koostatud mäng toob esile kandidaadi omadusi, mis intervjuu käigus ei pruugi avalduda.
Ütleme, et kohvik otsib endale ideaalset baristat… Läbi mängustamise on võimalik jõuda paljude kohvisõpradeni, ehk siis kõnetada suurt hulka kandidaate. Rohkem kandidaate, see tähendab ju palju suuremat ajakulu? Mitte ilmtingimata. 🙂
Test aitab väbarjal selekteerida kõige paremad. Ehk siis sõelale jäävad säravad isiksused soovitud teadmistega.
Samuti on Level up-i kogemus näidanud, et kasutades põnevat mängu värbamisprotsessi alguses paneb tööle ka kandidaatide loovuse ja tõstab suurt huvi organisatsiooni vastu.
Oletame, et otsid näiteks konstruktorit… Nii mõnegi ametipositsiooni puhul, kus on vaja kindlaid oskusi ei pruugi intervjuu/CV olla parim viis teada saamaks, kas antud kandidaat on parim ja stressi olukorras võib parim veel käestgi libiseda. Me kõik teame, et eestlase jaoks esimene suhtlus ei ole kõige meeldivam kogemus. Kindlasti on intervjuu otsustav osa, aga mäng annab mõlemale osapoole aimu, kellega on tegu.
Mängustamise üks peamine eesmärk ongi võtta maha stress, et kandidaat ei tunneks hirmu ja saaks enda oskusi näidata stressivabas õhkkonnas, samas on esmamulje organisatsioonist eelkõige professionaalne ning uuenduslik.
Nii mõnedki väga edukad ettevõtted, eriti IT-organisatsioonid on enda värbamise ammu mängustanud. Google tegi esimese mängu aastal 2004, kutsudes inimesi lahendama võrrandeid, et leida suurepärase taibuga töötajaid. Täna on mujal maailmas see suur trend, mis näitab millised ettevõtted käivad ajaga kaasas, kes mitte.
Soovida kõnetada talenti? Selleks pead ka ise olema parim. See on võimalik vaid juhul, kui suhtuda avatult uutesse trendidesse ja katsetada, investeerida aega ning tehnoloogiatesse. See kõik tagab organisatsiooni pideva kasvu.
Selleks, et leida endale sobiv mängustamise viis, tuleb värbamisprotsess läbi mõelda, teha esimene plaan, et paika panna eesmärgid, sest ainult siis on võimalik ka tulemusi mõõta. Kuidas luua põnev mäng ja seda reklaamida? Selleks on mitmeid erinevaid võimalusi. Tutvu Level up-i loodud mängustatud värbamiskampaaniatega allpool.
Caffeine ja Level up-i koostöös sündis kohvitest, mille eesmärk oli eelkõige säästa aega, et välja sõeluda tulihingelised kohvifännid ja nende seast leida õiged talendid, kes sobiks Caffeine kohvikutesse tööle. Samuti on see test ka suur osa tööandja brändingust, et tõsta inimeste teadlikkust Caffeinest, kui ägedast ja nooruslikkust tööandjast.
Eesmärk:
Värbamiskampaania leht – Kohvitest
Palkamisleht – Tule meile BARISTAKS!
Level up usub, et töökeskkond ja õhkkond peaks olema võimalikult kollektiivi nägu, nii püüame ka teostada enda värbamist. Level up-i müügikonsultandi kohale otsisime inimest, kes oleks avatud ja sobiks meie kollektiivi avatud mõttelaadiga. Nii soovisimegi juba värbamisprotsessi alguses vähendada stressi ja küsisime antud ametikohaga seonduvad küsimused testi vormis. Nii saime kandidaadi spetsiifilised iseloomujooned ning oskused teada testi abil, et intervjuule kutsuda just need kandidaadid, kellele meie avatud juhtimiskultuur meeldib. Nii hoiab kokku nii tööotsija kui ka värbaja aega ja närve.
Palkamise käigus on võimalik luua interaktiivne vorm, mille abil on võimalik välja selgitada kandidaadi isiksusetüüp.
Stockmanni värbamiskampaania “Sa oled hull, kui pole veel kandideerinud” eesmärk oli palgata lühikese perioodi jooksul 100 hooajatöötajat. Töö ise on teistmoodi ja soov kõnetada just neid ägedaid energilisi inimesi nõuab ka teistmoodi kampaaniat. Stockmann turunduskampaania abil suutsime tööotsija kandideerimise mängustada sotsiaalmeedia auhinnamängude abil. Värbamiskampaania sõnum levis auhinnamängude abil kuluefektiivselt suure auditooriumini. Organisatsioon soovis püsida konkurentsis ning läbi kiire kandideerimisvormi vähendada värbamisele kuluvat aega ning kõnetada võimalikult paljusid tööle sobivaid kandidaate.
Eesmärk:
“Eduka värbamise alus on eristumine ja soovitud kandidaatide sihtrühmale silma jäämine. Gamificationi kasutamine värbamises on suurepärane võimalus mängulisi lahendusi kasutades teistest erineda ja pakkuda talentidele põnevat kandideerimiskogemust. Minule meeldivad Level up’i poolt koostatud professionaalsed ja kvaliteetsed lahendused kuna need aitavad tuua värsket vaadet Eesti värbamisturundusse!”
– Helo Tamme, ISS Uus Meremaa personalijuht ja tuntud värbamusblogi “Mis muudab töökuulutuse atraktiivseks” autor
Soovid, et ka Sinu organisatsiooni värbamisprotsess oleks maailmatasemel, palkamine võtaks vähem aega, kulud oleks optimeeritud ja talendid sooviks just Sinu organisatsioonis töötada?
Võta meiega ühendust ja viime Sinu värbamise uuele tasemele. Level up usub, et eestlased on mängustatud värbamise jaoks valmis. Kas Sina oled ka?
Palka spetsialiste või juhte
Meie kaudu leiad oma ettevõttele pühendunud spetsialistid ja tasemel juhid.
Palka hooajatöötajaid
Meie kaudu on Sul võimalik leida sobivaid hooajatöötajaid.
Palka oskuspõhiselt
Leiame Sulle töötaja soovitud oskuste, mitte ainult CV põhjal!
Kõik kandidaadid ühes kohas
Halda kõiki kandideerimisavaldusi ühes kohas ning filtreeri välja parimad.
Kiire tagasiside kandidaatidele
Saada mugavalt e-maile läbi meie süsteemi mitmele kandidaadile korraga.
Allalaadimise võimalus (.xls .csv)
Lae alla valitud kandideerimisavaldused inervjuudeks või kolleegile edastamiseks.
Tööpakkumise reklaam
Sinult saadud info põhjal koostame tööpakkumise reklaami, mida näitame potentsiaalsetele kandidaatidele erinevates sotsiaalmeedia kanalites.
Mugav kandideerimisvorm
Huvilised saavad kandideerimisavaldust täita mugavalt ka mobiiltelefonist. Ligi 90% kandidaatidest kasutavad seda võimalust meie kampaaniates.
GDPR seadustega kooskõlas
Meie värbamisprotsess on kooskõlas Euroopa andmekaitseseadustega ning me ei jaga kunagi Sinu kandidaatide andmeid kolmandatele osapooltele.
Töökuulutuse reklaaminäidis
Kandideerimisvormi näidis
Viime ideed ühiselt ellu?
Võta meiega ühendust ja teeme sulle personaalse pakkumise.
+372 5677 9967
kristian@levelup.ee
“Olime jõudnud hooajatöötajate värbamisega lootusetusse seisu ja oli selge, et vajame uut lähenemist. Mõtlesime siis, et olgu peale, proovime Level upi pakutud lahendust. Ja see töötas! Kohe pärast kampaania käivitamist hakkas järjest laekuma sooviavaldusi ning mis peamine, jõudsime soovitud sihtgrupini.”
– Kati Annok (A. Le Coq)
“Tegime Selveris esimest korda suuremahulist sotsiaalmeedia värbamiskampaaniat ning valisime koostööpartneriks Level upi. Koostööga jäime väga rahule. Suhtlus oli meeldiv ja asjatundlik, parandusettepanekutele reageeriti kiiresti ja mis kõige tähtsam, saime Level upi poolt lubatud hulga kandidaate. Suveks tuli meile isegi huvilisi rohkem kui tööle võtta saime. Kaalume nendega koostööd ka edaspidi.”
– Kristi Aasa (Selver)
“Saime tänu värbamiskampaaniale sotsiaalmeedias lühikese ajaga palju kontakte ja nii mõnegi uue kolleegi. Kampaania oli hästi läbimõeldud ja vastavalt meie tagasisidele õigele sihtgrupile suunatud. Kõik meie küsimused ja ettepanekud said väga kiire tagasiside.”
– Krista Vihul (Lindström)
Töökuulutus sotsiaalmeedias
Telli teenus soodushinnaga enne, kui taimer nulli tiksub.