Ilmselt pole ühelegi värbajale vaja seletada, mida tähendab sihtotsing – tööportaalide kõrval on tegu ühe enamlevinuma värbamismeetodiga. Sellest hoolimata on aga tegu nii rahaliselt kui ajaliselt üsna kulukas ettevõtmisega. Seda probleemi nähes mõtlesimegi välja digitaalse sihtotsingu teenuse. Mis see täpsemalt on ja miks just Sina peaksid seda kasutama, seletame kohe.
Eelmisel kümnendil kasutasid värbajad uute töötajate leidmiseks peamiselt klassikalisi värbamisagentuure, tööportaale ja sihtotsingu teenust. Nüüdseks aga on need juba aegunud lahendused. Miks? Sest tegu on ebaefektiivsete teenustega:
Seevastu digitaalset sihtotsingut võib aga ette kujutada umbes kui tavalist sihtotsingut n-ö steroididel.
Ning seega säästab värbajale nii aega, raha kui närve.
Loome koos Sinu ettevõttele efektiivse ja automatiseeritud värbamiskanali
Tavalise sihtotsingu või personaliotsingu teenust tellides tuleb värbajal maksta teenusepakkuja kallite töötundide eest, mida keerukamatele positsioonidele töötajate otsimisel võib tekkida ootamatult palju. Digitaalset sihtotsingut kasutades on värbajal võimalus terve sihtotsingu protsess automatiseerida ja muuta kuni 5-korda kiiremaks ja 3-korda soodsamaks.
Digitaalse sihtotsingu võimalust kasutades on sotsiaalmeediasse võimalik seadistada väga täpselt sihitud reklaamid. Need reklaamid leiavad üles just sellise profiiliga inimesed, keda Sina otsid ning näitavad neile Sinu värbamissõnumit.
Veelgi enam – kui reklaamiga pihtasaanu on korraks reklaamile klikkinud (seega oled suutnud temas juba huvi tekitada!), kuid mingil põhjusel pole siiski avaldust esitanud, on Sul võimalus talle uue reklaamiga ka oma pakkumist meelde tuletada. See kaotab ära vajaduse potentsiaalseid kandidaate ükshaaval otsida ning igaühega eraldi kirjavahetust pidada. Kogu protsess käib automaatselt.
Peale kõigi nende funktsioonide, mida leiad ka tavalise sihtotsingu paketist, on digitaalsel sihtotsingul veel üks lisaboonus – tööandja bränding. Kui tööpakkumisega reklaam jõuab inimesteni, kes sel korral võib-olla uuest positsioonist huvitatud pole, saad sellegipoolest neile huvitava värbamislahendusega meelde jääda. Nii tegutsedes pole sugugi harukordne ka võimalus, et kunagi hiljem pöörduvad sellised kandidaadid ettevõtte poole juba ise.
Lisaks sihtotsingule on võimalik automatiseerida ka kandidaatide valimise protsess. Kuna ettevõttevälistel inimestel on väga raske mõista, keda täpselt vaja, tasub kandidaatide selekteerimine teha ikka ettevõttesiseselt. Selleks on võimalik kasutada Palkamistoru abi, millest räägime lähemalt siin.
Meie usume, et digitaalse sihtotsingu näol tegu on äärmiselt potentsiaalika värbamismudeliga, mille kasutamine muutub tulevikus värbamisprotsessi standardseks osaks. Seega too Sinagi oma värbamismudel juba täna tulevikku!
2020 © LEVEL UP
Töökuulutus sotsiaalmeedias
Telli teenus soodushinnaga enne, kui taimer nulli tiksub.