Mis on digitaalne sihtotsing ja miks ei peaks ükski värbaja 2021. aastal ilma selleta töötama?
Kindlasti oled spetsialiste palkava värbajana teadlik sellest, mida kujutab endast headhunting ehk sihtotsing. Sellise personaliotsingu viisi suureks plussiks on asjaolu, et nii on Sul võimalik tööjõuturult leida üles kõige tugevamad talendid ning värvata ka passiivseid kandidaate. Samas aga on tavapärase personaliotsingufirmade pakutava sihtotsingu näol tegu sageli liialt palju aega ja raha nõudva teenusega, mida näiteks väiksematel või korraga mitmeid spetsialiste värvata soovivatel ettevõtetel pole mõistlik kasutada.
Digitaalse sihtotsingu teenuses oleme ära kaotanud tavapärase sihtotsinguga kaasnevad miinused ning muutnud selle kasulikke omadusi veelgi efektiivsemaks. Tegu on automatiseeritud värbamismudeliga, mille abil saab ettevõte või organisatsioon teha otse tööpakkumisi valdkonnas tegutsevale talentidele. Digitaalne sihtotsing sobib juhtidele ja värbajatele, kes soovivad värvata oma ala kõige paremaid talente ning automatiseerida värbamisprotsessi, et tõsta värbamise efektiivsust ning kasvatada talendireserve.
Digitaalset sihtotsingut kasutades saad sotsiaalmeediasse seadistada väga täpselt sihitud reklaamid. Sellised personaliotsingu reklaamid leiavad üles just niisuguse profiiliga inimesed, keda Sina otsid ning näitavad neile Sinu tööpakkumist.
Digitaalse sihtotsingu teenust kasutades muutub Su värbamisprotsess:
Lisaks kõigele sellele, mida võid leida ka tavalisest personaliotsingufirmade pakutavast headhuntingu paketist, on digitaalsel sihtotsingul veel üks märkimisväärne pluss – tööandja brändingu edendamine. Kui Sinu tööpakkumisega reklaam jõuab inimeseni, kes sel korral uuest positsioonist huvitatud pole, saad sellegipoolest talle huvitava värbamislahendusega meelde jääda. Nõnda suurendad võimalust, et kunagi hiljem pöörduvad sellised kandidaadid tööd otsides juba ise ettevõtte poole.
2020 © LEVEL UP
Töökuulutus sotsiaalmeedias
Telli teenus soodushinnaga enne, kui taimer nulli tiksub.