Väljend “põlvkond” kipub olema üsna hägune mõiste. Kui räägime mingist põlvkonnast, tähendab see tavaliselt midagi ebamäärast, seda mõeldakse umbes kui kõiki inimesi, kes on sündinud ja elanud enam-vähem samal ajal. Neid mõistetakse ühe grupi, ühe kollektiivina. On aga arusaadav, et taoline määratlus ei ütle nende inimeste kohta tegelikult kuigi palju. Sellegipoolest oli terve ärimaailm segaduses, kui Y-generatsioon ehk niinimetatud milleenialid tööjõuturule sisenesid – kes need sellised veel on ja mida me peaksime nendega tegema?
Värbajad teavad paremini kui keegi teine, kuidas Y-generatsioon muutis tervet tööturgu, olles online-maailmaga sina peal ja tundes huvi ennekuulmatute nähtuste (näiteks läbipaistvus ja tagasiside), vastu. Tööandjatel kulus aastaid, et nuputada välja, kuidas neile läheneda, kuid selle aja jooksul jõudsid milleenialid juba suureks kasvada. Ükskõik kuidas neid liigitada, on nüüdseks vanemad Y-generatsiooni esindajad lähenemas 40ndatele, ning nooremadki on juba ülikooli lõpetanud. Ja siin on karm tõde – nende järeltulijad ei ole neile sarnased.
Seega, värbaja, ole valmis. Z-generatsioon tuleb ja pöörab olukorra uuesti pea peale. Kui saabus Y-generatsioon, ei olnud värbajad selleks valmis. Nüüd on aeg keskenduda Z-generatsioonile ja õnneks on valmistumiseks veel veidi aega.