Sotsiaalmeedia on üks väheseid omataolisi nähtusi, mis on oma metsikule haibile suurepäraselt vastu pidanud. Tegu on jätkuvalt hämmastava tööriistaga nii värbamiseks, brändinguks kui töötajatega suhtlemiseks. Näiteks – luues värbamisel CV, intervjuu ja sotsiaalmeedia põhjal kandidaadi profiili, paistab tõeline talent tihti kergemini silma kui vaid esimest kahte kasutades. Inimeste erilisus, huvitavad omadused ja ebaharilikud oskused tulevad sageli ilma suurema vaevata välja, kui õpime rohkem nende veebis jagatava elu kohta. Samuti paistavad sotsiaalmeedias silma ka teatud negatiivsed omadused nagu väga paindumatu ideoloogia ning kalduvus olla tige või agressiivne. Sotsiaalmeedia, sotsiaalne õppimine ja laiema pildi nägemine on ettevõttele kõik suurepärased värbamise ning töötajatega suhtlemise ja sidususe arendamise tööriistad – loomulikult juhul, kui neid õigesti kasutatakse.