loader image

Hirmuäratavad faktid personalijuhtimise, tööandja brändingu ja värbamise kohta

Digitaalne värbamisagentuur Level up on siia blogipostitusse kokku koondanud hirmuäratavaid fakte organisatsioonide ja ettevõtete personalijuhtimise ja värbamise kohta. Täiendame seda postitust jooksvalt.

1. Tööandja brändingusse investeerivatel organisatsioonidel on 3 korda suurem tõenäosus värvata produktiivne talent – BRANDON HALL

2. Organisatsioon suunab keskmiselt ainult 8% värbamiseelarvest tööandja brändingu tegevustesse – WORKSTREAM 2020

3. Neljast kolm töötajat ütlevad, et nende tööandja ei oska sotsiaalmeediat värbamise ja tööandja brändi teostamisel edukalt kasutada – GLASSDOOR

4. 50% kandidaatidest ütlevad, et nad ei töötaks kahjustatud mainega organisatsioonis isegi siis, kui nende palk oleks selles organisatsioonis töötades suurem kui praegu – BETTERTEAM BLOG

5. Ainult 57% ülikooli lõpetanutest töötab täistöökohaga samal erialal, mida nad õppisid – GEN Z REPORT ACCENTURE

6. 94% tudengitest eeldavad leida erialaga seotud töökoha – GEN Z REPORT ACCENTURE 2017

7. 51% töötajatest ei soovitaks oma tööandjat oma sõbrale – GLASSDOOR DATA LABS

8. Töötaja vallandamine ja uue töötaja palkamine võib orgnasiatsioonile maksta kuni 150% töötaja aasta palgast – WORKSTREAM 2020

9. Aastal 2019 on keskmine värbamisele kuluv aeg 30 päeva, aastal 2015 oli see 43 päeva – LINKEDIN 2019

10. Värbajal võtab kesmiselt 7,4 sekundit aega, et läbi sirivida üks CV – HRDIVE 2018

11. Järgmise kümne aasta jooksul võtab 50% organisatsioonidest kasutusele personalitarkvara, mis annab järgmise kümne aasta jooksul masinõppe ja tehisintellekti põhinevaid soovitusi ja teadmisi – SHRM 2019

Facebook
LinkedIn

Loome koos Sinu ettevõttele efektiivse ja automatiseeritud värbamiskanali

2020 © LEVEL UP

Töökuulutus sotsiaalmeedias

päeva
tundi
minutit
sekundit
Pakkumine on lõppenud!

Telli teenus soodushinnaga enne, kui taimer nulli tiksub.