Digitaalne värbamisagentuur Level up on siia blogipostitusse kokku koondanud hirmuäratavaid fakte organisatsioonide ja ettevõtete personalijuhtimise ja värbamise kohta. Täiendame seda postitust jooksvalt.
1. Tööandja brändingusse investeerivatel organisatsioonidel on 3 korda suurem tõenäosus värvata produktiivne talent – BRANDON HALL
2. Organisatsioon suunab keskmiselt ainult 8% värbamiseelarvest tööandja brändingu tegevustesse – WORKSTREAM 2020
3. Neljast kolm töötajat ütlevad, et nende tööandja ei oska sotsiaalmeediat värbamise ja tööandja brändi teostamisel edukalt kasutada – GLASSDOOR
4. 50% kandidaatidest ütlevad, et nad ei töötaks kahjustatud mainega organisatsioonis isegi siis, kui nende palk oleks selles organisatsioonis töötades suurem kui praegu – BETTERTEAM BLOG
5. Ainult 57% ülikooli lõpetanutest töötab täistöökohaga samal erialal, mida nad õppisid – GEN Z REPORT ACCENTURE
6. 94% tudengitest eeldavad leida erialaga seotud töökoha – GEN Z REPORT ACCENTURE 2017
7. 51% töötajatest ei soovitaks oma tööandjat oma sõbrale – GLASSDOOR DATA LABS
8. Töötaja vallandamine ja uue töötaja palkamine võib orgnasiatsioonile maksta kuni 150% töötaja aasta palgast – WORKSTREAM 2020
9. Aastal 2019 on keskmine värbamisele kuluv aeg 30 päeva, aastal 2015 oli see 43 päeva – LINKEDIN 2019
10. Värbajal võtab kesmiselt 7,4 sekundit aega, et läbi sirivida üks CV – HRDIVE 2018
11. Järgmise kümne aasta jooksul võtab 50% organisatsioonidest kasutusele personalitarkvara, mis annab järgmise kümne aasta jooksul masinõppe ja tehisintellekti põhinevaid soovitusi ja teadmisi – SHRM 2019
2020 © LEVEL UP
Töökuulutus sotsiaalmeedias
Telli teenus soodushinnaga enne, kui taimer nulli tiksub.