loader image

5 nippi Z-generatsiooni – noorte talentide leidmiseks ja värbamiseks

Riste Lehari

Riste Lehari

Gen Z on esimene digimaailmaga üheskoos üles kasvanud põlvkond. Enamik neist ei mäleta või teagi, milline oli elu ilma internetita.

Nad on alates varajasest lapsepõlvest kasvanud koos mobiilsete seadmete, puutetundlike ekraanide, häälkäskluste ja äppidega. Selle tulemusena on neist saanud hüpervisuaalsed noored, kellel on tugevad tehnilised oskused, võimekus tõhusalt rööprähelda ning nõudlus kohandatud ja personaliseeritud kogemuste järele.

Eelkõige aitab Gen Z palkamistorusse suunamisel sind digitaalne värbamisagentuur ja õige värbamistarkvara. Aga siin veel sulle mõned nipid:

1. Kasuta digitaalset värbamist!

Pane Gen-Z digitaalne kirjaoskus enda heaks tööle ja kasuta kandidaatideni jõudmiseks mitut erinevat digitaalset platvormi. Näita telgitaguseid suhtluskanalites nagu TikTokis, SnapChatis, Discordis, Instagramis, Redditis või BeRealis. 

2. Hoia tööandjana sisu lühike ja terav!

Z-põlvkond on harjunud saama tihendatud sisu ehk väga väikseid ampse, nagu säutsud ja lühivideod. Hoia seda sisuloomisel ja värbamisel meeles – need inimesed on harjunud informatsiooni kiiremini filtreerima ja väsitavat infovoogu ignoreerima!

3. Tegele aktiivselt töökeskkonna rikastamisega!

Tööandja maine ja kuvand ning töökultuur on oluline kõikidele põlvkondadele, aga eriti Z-generatsioonile. Gen Z on sotsiaalselt vastutustundlik ja soovib töötada ettevõttes, mille väärtused ühtivad nende omadega. Gen Z-d värvates reklaamige oma ettevõtte ainulaadset kultuuri.

4. Võimalda paindlikkust!

Paindlikkus on Gen Z-le kõige tähtsam! See põlvkond otsib tööandjat, kes on valmis olema paindlikud töötundide, asukoha ja k hüvitise osas. Seega, rõhutage värbamisprotsessi ajal oma ettevõtte paindlikkust! 

5. Paku piisavalt arenguvõimalusi!

Gen Z on noor, ambitsioonikas ja õppimisvõimelik põlvkond. Piisavad karjäärivõimalused ja erinevad mentorlus- või koolisprogrammid on nende jaoks olulised. Maini ära, et suudad seda pakkuda! Muidugi ainult juhul kui see tõsi on. 

See kogemus õpetas ja kinnitas meile, et tihedama konkurentsiga aladel tasub leidliku mängu kasutamine end kindlasti ära.

Pilk Gen Z mõttemaailma… Mis iseloomustab kõiki neid noori? Nad on globaalse maailmavaatega, kogemustele orienteeritud, kergemini mõjutatavad, samas nõudlikud ja teadlikud, tähelepanu- janused ning sotsiaalse vastutuse mõju all…

Level up digitaalne värbamisagentuur ja uudne värbamistarkvara aitab sul leida oma ettevõttesse kõige paremad talendid, tehes seda personaliseeritud, ent digitaalsel ja mugaval viisil. Uuri lähemalt siit

Facebook
LinkedIn

Palka omale sobivad talendid personaliseeritud värbamismudeli abil

2020 © LEVEL UP

Töökuulutus sotsiaalmeedias

päeva
tundi
minutit
sekundit
Pakkumine on lõppenud!

Telli teenus soodushinnaga enne, kui taimer nulli tiksub.