loader image

Võidab see, kellel on... kõige personaliseeritum värbamisprotsess

Helen Marie Põrk

Helen Marie Põrk

Kui Sa küsiks ükskõik milliselt värbajalt, miks ta selles valdkonnas töötab, siis tõenäoliselt ei saaks Sa vastuseks, et mõni imeline personalitööriist tekitas temas tohutut huvi valdkonna vastu – pigem vastab ta, et naudib üle kõige ettevõtte ja inimeste elu parendamisest läbi õigete inimeste ja positsioonide kokku viimise.

Värbamine on alati olnud seotud ikka inimeste ja nende paigutamisega kõige sobivamasse rolli. Samas viimastel aastakümnetel on selleski valdkonnas toimunud muutusi. Tehnoloogia edusammud on andnud meile organiseeritud ja tõhusamad protsessid, ent seda sageli kehvema kandideerimiskogemuse hinnaga.

See kehtib eriti praegusel pandeemiaperioodil, kus mitmed ettevõtted on pidanud oma värbamisprotsessid täielikult virtuaalseks muutma. Kas tehnoloogia suudab kogu värbamisprotsessiga ka edukalt toime tulla? Meie küll usume nii! 

Kuid isiklikuma ja dünaamilisema kandideerimiskogemuse loomiseks on vaja kasutusele võtta talentide suhete haldamise tehnoloogia. See võimaldab Sul hallata kandideerijate avaldusi, andmeid ning vajadusel saata mitmetele kandideerijatele personaliseeritud sõnumeid. 

Praegusel ajal on kandidaadid kõikvõimalike riskide ja ebakindluse suhtes eriti tundlikud ning uurivad hoolikalt ettevõtteid, kuhu kandideerivad. Seetõttu on väga oluline, kuidas ettevõtted kandidaatidega suhteid loovad. Miks? Loe edasi ja saa teada!

1. Kandidaatidel on kõrgemad ootused kui kunagi varem

Kandidaatide ootused on viimasel kümnendil kasvanud – värbajad on märganud, et parimatel talentidel pole enam viitsimist pikkade ja venivate kandideerimisprotsesside jaoks. Efektiivsem, läbipaistvam ja isikupärasem kandideerimiskogemus näitab kandidaadile, kuidas ettevõte hindab oma tulevasi töötajaid. Lõppude lõpuks on värbamisprotsess ju kandidaadi esimene kokkupuude ettevõtte tööandja brändiga.

Õigesti kavandatud ja juurutatud kandidaatide haldamise tarkvara võimaldab ettevõtteil täita (ja ületada!) kandidaatide ootusi, kontrollides kandideerimiskogemust ja tagades sellega protsessi sujuvuse koos läbipaistvuse ja vastastikuse suhtlusega kogu kandideerimisteekonna vältel.

2. Positiivne kandideerimiskogemus mõjutab tööandja brändi

Ettevõtted mõistavad üha enam tööandja brändi olulisust vabade töökohtade vastu huvi tekitamisel ja nende efektiivsel täitmisel. Selle põhjuseks on asjaolu, et ettevõtte töötajad on hakanud laiemalt kommunikeerima oma ettevõtte kultuuri, väärtusi ja seda, kuidas neid tööl koheldakse.

Toome näiteks näiteks ühe Glassdoori uuringu, mis hõlmas 5000 täiskasvanut USA-s ja Euroopas. Sellest selgus, et enne ettevõttesse tööle asumist otsib 77% kandidaatidest ettevõtte kultuuri ja 79% ettevõtte missiooni ja eesmärgi kohta infot ning rohkem kui pooled (56%) peavad töökultuuri olulisemaks kui palganumbrit.

Veelgi enam – see, kuidas ettevõte kohtleb kandidaate kogu kandideerimise, intervjueerimise ja sisseelamise ajal, mõjutab otseselt nende huvi töökoha ja ettevõtte vastu üldiselt. Üks mõned aastad tagasi läbi viidud Talent Board’i uuring on leidnud, et kolm peamist põhjust, miks kandidaadid värbamisprotsessist loobusid, olid järgnevad:

  1. Värbajate lugupidamatus intervjueeritavate aja vastu (37%)
  2. Halb läbisaamine värbajatega (32%)
  3. Liiga aeglane värbamisprotsess (29%).

     

Organisatsioonid, mis kasutavad kandidaatide kogemuse parandamiseks personaliseeritud värbamistarkvara, investeerivad sellega oma tööandja brändi, luues võimaluse kvaliteetsemateks intervjuudeks, hõlbustades meeldivamat ja autentsemat suhtluse loomist ning muutes kogu värbamisprotsessi sujuvamaks.

3. Ettevõtted, kes kasutavad personaliseeritud tehnoloogiat, et lisada värbamisele inimlikkust, on alati edukamad

Ilma õige tehnoloogiata võib värbamisel võib sageli olla raske kõigile kandidaatidele inimlikult läheneda ja nendega suhelda. Üle saja kandidaadi jälgimine, valikute langetamine ja neile vastamine on igas suuruses värbamismeeskonna jaoks keeruline – rääkimata ajakulust.

Nõudlus isikupärastatud ja kohandatud kandideerimiskogemuse järele ei kao niipea kuhugi. Seetõttu kasutavad paljud ettevõtted personaliseeritud värbamisplatvormi kandidaatide kiireks ja efektiivseks sõelumiseks ainulaadse ja automatiseeritud värbamisprotsessi abil. Värbajatel on võimalus kohandada pea kõiki värbamiskampaania protsesse ning seejärel kasutada säästetud aega isikupäraste sõnumite abil kandidaatidega autentsete suhete loomiseks.

Kõike eelnevat (ja veel palju muud) pakub Sulle Level upi personaliseeritud värbamislahendus, mis aitab Sul luua efektiivse värbamisprotsessi, millega võidad sihtgrupi südamed ja palkad soovitud talendid. 

Facebook
LinkedIn

Palka omale sobivad töötajad personaliseeritud värbamismudeli abil

2020 © LEVEL UP

Töökuulutus sotsiaalmeedias

päeva
tundi
minutit
sekundit
Pakkumine on lõppenud!

Telli teenus soodushinnaga enne, kui taimer nulli tiksub.