Eduka lead’i genereerimiseks kulub turundusspetsialistidel keskmiselt kuus kuni kaheksa kokkupuudet. Need kokkupuuted, mis võivad tähendada näiteks veebisaitide külastusi, suhtlust sotsiaalmeedias ja e-kirja teel, annavad potentsiaalsetele klientidele piisavalt teavet ja mõju, et sooritada ostuotsus. See protsess sarnaneb paljuski selliste kandidaatide leidmise ja “üles soojendamisega”, kelle jaoks on sageli vaja mitut kokkupuudet enne, kui neil tõsisem huvi tekib.
Kandidaatides huvi kasvatamiseks piisab sageli ka vaid tugevast tööandja brändingust ja veidikesest sihikindlusest nende kandidaatidega, kes ei reageeri Sinu esialgsele pakkumisele. E-posti teel saadetavate müügikirjade statistika näitab, et 25% inimestest, kes ei vastanud Su esimesele e-kirjale, vastab siiski juba teisele.
Kui saad vastuse kandidaadilt, kes hetkel pole siiski pakkumisest huvitatud, tuleks uurida, kas nad sooviksid sellegipoolest Sinuga ühendust hoida – enamik kandidaate on sellega nõus. Ning lisaks – hoia ühendust ka nendega, kes on huvitatud ettevõttega liitumisest, kuid kes konkreetsele töökohale valituks ei osutu. Jäta nende kandidaatide kontaktid tulevaste töökohtade jaoks alles ja võta uuesti ühendust, kui mõni sobiv positsioon avaneb.
Eriti heade kandidaatide puhul tuleks personaliosakonnal või tulevasel otsesel juhil aeg-ajalt ka nendega ise ühendust hoida. Lisa nad oma sõpradeks LinkedInis, et saada teada nende (töö)elus toimuvatest olulistest sündmustest, soovi sünnipäeva puhul õnne ning ilmselt hakkavad nemadki Sinu ettevõtte ja selle uudiste kohta rohkem huvi tundma. Iga kokkupuude – karjäärisaidi, e-kirjade või sotsiaalmeedia vahendusel – kasvatab kandidaadis huvi ja tõenäosust, et ta soovib samuti ettevõttega ühineda.