On hea, kui tööpakkumine tõmbab ligi palju kandidaate, kuid eks me teame kõik, et värbamisvaldkonnas on tähtsam just kvaliteet, mitte kvantiteet. Sul võib olla sadu kandidaate, kuid kui nad ei sobi pakutavale ametikohale, siis pole neist ju kasu.
Värbamisturunduse strateegiate abil on võimalik kandidaadi sobivust töökohale palju lihtsamalt tuvastada, ehk teisisõnu – leida inimesi, kes sobivad Sinu ettevõttele ja kellele sobib Sinu ettevõte.
Näiteks kui Sa tead, et enamik parematest kandidaatidest on 20-30aastased, omad kõrgharidust ja valdavad mitut keelt, on Sul võimalus oma reklaamid suunata just sellistele kasutajatele, kellel on need omadused.
Lisaks on värbamisturundus loodud nii, et enamik kandidaate, kes pakutud töökohale kandideerivad, on sellel kohale ka reaalselt sobivad.
Kuidas?
Kuna värbamisturunduse abiga tulnud kandidaadid õpivad enne avalduse saatmist ettevõtet rohkem tundma kui vaid tööportaalis “saada CV” nuppu vajutades. Värbamisturundus tagab selle, et kandidaatides on juba tekkinud ettevõtte vastu reaalne huvi ning nende kandideerimisotsus on kaalutletum ja läbimõeldum. Sellised kandidaadid on tihti sirvinud ka ettevõtte sotsiaalmeediat, lugenud näiteks blogipostitusi ja uurinud teie tausta. Kui mõne sellise tegevuse käigus ja rohkem infot kogudes leiab kandidaat, et Sinu ettevõttes töötamine poleks tema jaoks ikkagi päris õige, jätab ta lihtsalt kandideerimata.
Samas kui eelnimetatu tekitab temas huvi ja kandideerimisprotsessi lahendus ning ettevõte ja selle väärtused avaldavad talle muljet, on sobivad töötajad ka rohkem motiveeritud kandideerimisavaldust saama kui vaid tööportaali kuulutust nähes.
Seega suurendabki värbamisturundus oluliselt tõenäosust, et avalduse esitanud kandidaadid ka ettevõttesse ja töökohale sobivad.