Tänapäeva tööandjad ei vali töötajat, hoopis vastupidi, töötaja valib tööandja. Organisatsioonid on leidnud ennast situatsioonist, kus neil tuleb korraldada müügi- ja turundustegevusi, et meelitada kandidaadid tööpakkumisele kandideerima. Läbimõeldud töötaja väärtuspakkumine aitab tööandjal ligi meelitada talente. See ei ole veel kõik, lisaks sellele on võimalik väärtuspakkumise abil luua turul unikaalne tööandja kuvand ning langetada isegi värbamiskulusid.
Töötaja/tööandja väärtuspakkumine on kogum väärtustest, mida töötaja saab, kui ta töötab antud tööandja jaoks. Töötaja väärtuspakkumine annab edasi organisatsiooni visiooni, missiooni ning väärtused. Töötaja väärtuspakkumise koostamise tulemusena peaks, see kõnetama soovitud talente ja looma püsiva meeskonna, et koos ühiste eesmärkide nimel tööd teha. Mida ausam ja loovam on TVP, seda väärtuslikum ning tulemuslikum see on.
TVP – töötaja väärtuspakkumine
Tööpakkumises või töökuulutuses on välja toodud peaaegu alati järgmised sektsioonid:
Väärtuspakkumises see vastu keskendutakse kõikidele nendele samadele punktidele hoopis teise nurga alt. Vastame küsimustele:
Seega väärtuspakkumine kannab edasi organisatsiooni põhiväärtusi, samuti peaks väärtuspakkumine olema nii disainilt, kui kirjastiililt kooskõlas brand book-iga (CVI). Töötaja väärtusmpakkumise loomisest on pikemalt juttu veebipõhises käsiraamatus.
Palk
Hüved
Karjäär
Töökeskkond
Kultuur
Esmalt tulekski alustada sellest, et küsida endalt, kes on see õige inimene, kes sobib ametiposioonile ja keda te oma meeskonnas kõige edukamana näeksite? Enne väärtuspakkumise koostamist tasub viia läbi uuring preaguste töötajate seas, kes samal/sarnasel positsioonil töötavad, et aru saada:
Oluline on luua võimalikult täpne väärtuspakkumine, et tulevane töötaja saaks aru, mida talle pakutakse. Nii on võimalik ligi meelitada võimalikult palju kvaliteetseid kandidaate. Ideaal kandidaadi ehk persoona loomisest on pikemalt juttu TVP käsiraamatus.
Töökirjeldus:
^ eelarvete koostamine ja strateegiate väljatöötamine
^ koostööpartnerite otsimine
^ kodulehe ja Facebooki sisu haldamine ja arendamine
^ kampaaniate ettevalmistamine ja läbiviimine
^ uudiskirjade ja turundusmaterjalide koostamine
^ püsikliendibaasi haldamine
Sinult ootame:
^ kõrgharidus ja kogemus antud valdkonnas vähemalt x arv aastaid.
^ loovust ja loomingulisust
^ hea analüüsivõimega
^ oskad eesti-, inglise ja vene keelt nii kõnes kui kirjas
^ oled organiseeritud, täpne ja kohusetundlik
^ haldad hästi järgmised programme:
Pakume Sulle:
^ head ja stabiilset tööd
^ rahvusvahelist töökeskkonda
^ konkurentsivõimelist ja stabiilset tasu
^ tööks vajalikke vahendeid
Tule ja aita korraldada ning arendada meie ettevõtte turundust!
Otsime oma ambitsioonikasse kollektiivi turundusspetsialisti, kelle kaasabil valmiksid viiruslikud sisuartiklid ning interneti- ja välimeediakampaaniad.
Toetame Sinu karjääri
Meil on sõbralik ja toetav kollektiiv. Toetame töötajate arengut ja võimaldame eneseteostust ning korraldame lõbusaid ühisüritusi.
Toetame Sinu sportimist
Pakume mugavat sporditoetust, et kanda Sinu töövälised tervise edendamisega seotud kulud SportID-ga.
Toetame Sinu turundushuvi
Pakume Sulle ja Sinu tööle personaliseeritud palka. Võimalus käia koolitustel. Sulle kehtivad soodustused oma toodetelt (kütus, kaup, toit).
Asume nii Tartus kui ka Tallinnas.
Ootame Sinult:
^ lahendustele orienteeritust ja võimekust oma projekte ellu viia
^ töökogemust turunduse või kommunikatsiooni alal
^ tugevat analüüsivõimet ja punktuaalsust
^ head eneseväljendusoskust eesti keeles
^ digiturunduse kogemust
^ tahet õppida ja areneda
^ kirge turunduse vastu
2019 © LEVEL UP
Töökuulutus sotsiaalmeedias
Telli teenus soodushinnaga enne, kui taimer nulli tiksub.