loader image

Sotsiaalmeedia kui oluline abimees värbajale

Eestis on 750 000 sotsiaalmeedia kasutajat ehk siis suur osa ühiskonnast, mis tähendab, et pea iga tööealine eestlane on sotsiaalmeedias esindatud. Sotsiaalmeedial ja internetil on oluline roll meie igapäevastes tegevustes. Paljud organisatsioonid kasutavad erinevaid sotsiaalmeedia kanaleid mainekujunduse eesmärgil, et hoida kliente, partnereid ja töötajaid kursis oma tegemistega. On selge, et sotsiaalmeedia oluline tööriist organisatsiooni turundusosakonna jaoks, kuid vähem teatakse, et see peaks olema ka fookuses olev kanal personaliosakonna jaoks. Kui Sina täna juba tööandja brändingut sotsiaalmeedia abil korraldad ning kasutad, siis oled innovatiivne tööandja. 

Aga kui ei? Siis mida oodata? 

Miks ja kuidas sotsiaalmeediat enda huvides ära kasutada? Siin on mõned head argumendid ja soovitused, miks seda teha.  

Mainekujundus

Sinu organisatsiooni maine mängib olulist rolli värbamisel ja parimate talentideni jõudmisel. Kui tööotsija on sotsiaalmeedia abil kursis, milline on kollektiivi kultuur ja suhted, siis on tal olemas juba teadmine, kas ta ka sellesse meeskonda sobiks või mitte. Mainekujunduse loomisel on oluline edasi anda organisatsiooni väärtusi läbi mille on suurem tõenäosus leida töötajad, kes kannavad edasi sarnaseid väärtusi. Aga kuidas seda kõike teha efektiivselt? 

Sotsiaalmeedia pakub võimalusi nii kultuuri näitamise kui ka edendamise jaoks. Erinevad postitused sündmuste, ühisprojektide, koos trenni tegemise kohta on suurepärane viis näidata, kui äge on just Sinu organisatsioon. Luues sotsiaalmeedias kogukonna annad töötajatele suurema võimaluse luua koos midagi toredat, saada sõbraks jne. Sotsiaalmeedia abil õpite kogu kollektiiviga teineteist paremini tundma, mis on täna iga inimese jaoks palju olulisem, kui see, et konkurendi juures on kõrgem palk, või suurem treening boonus – tore seltskond võib olla palju suurem argument. Meie Level up-is usume, et väärtused on suurem valuuta, kui pisut kõrgem palk. 

Aktiivne kohalolu sotsiaalmeedias jätab organisatsioonist mulje, kui innovatiivsest ja atraktiivsest ettevõttest. Uuringud on näidanud, et ligi 60% töötajatest kandideerivad suurema tõenäosusega organisatsiooni, mis kasutab edukalt ja aktiivselt sotsiaalmeediat. Ole Sina üks neist! 

Jõua parimate talentideni

Aktiivsed tööotsijad hoiavad silma peal tööportaalidel, kuid edukas värbaja loob kuvandit ka passiivsetele ja potentsiaalsetele huvigruppidele. Ihaldusväärne tööandja kõnetab ka passiivset kandidaati nii, et viimane kaaluks töökoha vahetust.  

Facebook, Instagram, Youtube ja LinkedIn võimaldab väga täpset sihtimist, seega kui tead keda otsida, siis on suur tõenäosus, et läbi sotsiaalmeedia leiad parimad kandidaadid. Tea, et passiivne kandidaat tööportaalis aega ei veeda ja tema kõnetamiseks tuleb appi sotsiaalmeedia. Õigete reklaamlausete ja piltide kasutamine on äärmiselt oluline, et saada talendid kandideerima.

Lisaks tööotsijatele on sotsiaalmeedia hea koht, mis annab üsna laia pildi sellest, milline on tulevane töötaja ning kas ja kuidas ta sobib teie organisatsiooni kultuuri ja inimestega. Sotsiaalmeedia võimaldab tõsta kandidaatide kvaliteeti ja tõenäosust, et soovitud inimene kollektiivi püsima jääb.

Hoia head mainet

Organisatsiooni maine on väga oluline! Ligi 69 % tööotsijatest loobub kandideerimast, kui teie maine on halb või tundmatu isegi siis, kui tööotsija on hetkel töötu. 

Veel mõni aasta tagasi oli nii, et kui sul polnud veebilehekülge, siis sind ettevõttena nii-öelda ei eksisteerinud. Tänapäeval on vaja, et ettevõte oleks avatud ning näitaks organisatsiooni ka seestpoolt, seega on vajalik kohalolu sotsiaalmeedias: Instagram, Facebook ja LinkedIn. Kui teie ettevõtet sotsiaalmeedias ei ole, pole mainet ega kuvandit, mis on töötaja jaoks üha olulisemad. Me kõik soovime olla seal, kus on hea, ka töö juures.

Anna sotsiaalmeedias edasi olulisi asju, kajasta kollektiivi tegemisi, see mitte ainult ei tõsta organisatsiooni mainet vaid innustab ka töötajaid kaasa mõtlema. Lisaks organisatsioon enda postitustele võiks silma peal hoida ka klientidel, kes mainivad või kirjutavad teie ettevõtest postitustes, et olla kursis, kuidas organisatsioonist räägitakse. Sotsiaalmeedia võib olla nagu tiksuv pomm, kui negatiivsele kommentaarile/ väidetele õigel ajal ja sooja tooniga ei vastata. 68% inimestest usaldavad arvustusi, mis on veebi kaudu kirjutatud ja ainult väike % ettevõtteid modereerib neid arvustusi. Isegi kui ettevõttes on hea sisekliima ja kultuur, siis on kommentaaride haldamine oluline osa, et tõsta enda usaldusväärsust tööotsija jaoks.

Kuidas Level up Sind aitab?

Level up on digitaalne värbamisagentuur. Aitame ühendada teid inimestega, kes armastavad seda, mida nad teevad, usuvad sellesse, mida teete teie ning põhiline – sobivad nagu valatult teie meeskonda. Personaliseeritud sotsiaalmeedia töökuulutuste ja värbamiskampaaniate abil aitame organisatsioonidel jõuda parimate talentideni. Oleme seda teinud juba aastaid, meie tehtud töid saab näha Level up portfoolios. Võta meiega ühendust ja vii oma värbamine uuele levelile!

Facebook
LinkedIn

Avalda oma esimene sotsiaalmeedia töökuulutus!

2019 © LEVEL UP

Töökuulutus sotsiaalmeedias

päeva
tundi
minutit
sekundit
Pakkumine on lõppenud!

Telli teenus soodushinnaga enne, kui taimer nulli tiksub.