Paljud on pidanud kolima olude sunnil kodukontorisse ja nüüdseks on mõned meist harjunud uue rutiiniga. Kas ka Sina töötad kodust ja kogu rutiin on pea-peal? Kuidas ennast fookuses hoida ja uute “segajatega” hakkama saada?
Nüüdseks on kodukontori nurgakesed sisse seatud ja loodud parim võimalik töökeskkond.
Ilmselt on paljud ka n-ö tavarutiinis tundnud, et kiires nutimaailmas on keeruline fookust hoida või leida. Veelgi enam nüüd, kui on tekkinud mõned uued töövälised tegevused ka keset päeva.
Uue elurütmiga toimetulemine võib olla raske. Mis siin salata see ongi keeruline ja raske. Sa pole üksi.
Mina kirjutan seda blogi postitust samal ajal, kui kõrvaltoas on pooleli üks Zoom videokoosolek ja üleval korteris harjutab keegi juba mitu päeva järjest saksofonil sama lugu, mis välja ei taha tulla. Ma ei kujuta isegi ette, mida tunneb pere, kellel on e-õppel lapsed ja eraldumiseks lihtsalt ei ole ruumi.
Kas Sa oled sarnases olukorras nagu mina, kus pead olema sama produktiivne ja fookuses nagu varem, aga keskkond on uus? Segajad võivad olla erinevad – lapsed, lemmikloomad ja muud tegemised kodus.
Ehk on mõne jaoks kõik endine ja saab tööd teha samas rütmis, siis oled kindlasti sellele ka varem mõelnud, et kuidas ennast 100% ainult ühele ülesandele fokuseerida.
Koosta “teen ära” nimekiri, mille abil saad reastada aja kriitilised ülesanded. Nimekirja koostamisel lood selge pildi oma tuleviku tegevustest. Ole aus, kui ühe päeva eesmärki kirja paned, sest motivatsioon ei saa langeda, kui ülesanded on realistliku ajaraamiga. Arvesta, et igas päevas on 24 tundi ja aeg iseendale on samuti oluline.