Kuidas R-kiosk tõstis värbamise taset Level up palkamistoruga

Käesolevas blogipostituses toome Sinuni ülevaate sellest, kuidas AS R-Kiosk Estonia tõstis enda värbamise taset Level up palkamistoru abil. Räägime sellest, millisetele positsioonidele töötajaid otsiti; mida meie tegime, et neid töötajaid leida ning millised olid tulemused. Head lugemist!

Turunduskoordinaator

Lähteülesanne

R-kiosk soovis abi ühe töötaja leidmiseks turunduskoordinaatori ametikohale Tallinnas.

Teostus

Mida me selleks tegime? Esmalt lõime brändi visuaalset identiteeti järgides kandideerimislehe, et tutvustada potentsiaalsetele kandidaatidele R-kioski kui tööandja väärtuspakkumist. Kandideerimislehel selgitasime huvilisele tööpakkumise olemust ning nõudmisi.

Vaata kandideerimislehte siin: https://too.rkioskis.ee/turunduskoordinaator

Järgmiseks tõime sotsiaalmeedia reklaamide abil kandideerimislehele liiklust ja panime seal “elu käima”.

Kuidas me seda tegime? Seadistasime selleks mitu erinevate sõnumitega reklaami, mida värbamiskampaania käigus ka jooksvalt optimeerisime – suunasime rohkem eelarvet reklaamidele, mis töötasid paremini ning jätsime kõrvale need, mis vähem soovitud tulemusi tõid.

Kolmandaks väga oluliseks sammuks oli ka järelreklaami näitamine neile, kes kandideerimislehte külastasid, aga kandideerimisvormi esimesel korral ei täitnud.

* Kandideerimislehel ja reklaamides kasutatud fotod saime R-kioski poolt.

Facebook newsfeed

Instagram newsfeed

Instagram story

Tulemus

Kampaania turunduskoordinaatori leidmiseks kestis 24 päeva ning selle aja jooksul saime kandideerimislehele tervelt 3 399 külastust. Kokku laekus vabale ametikohale 31 kandideerimisavaldust, mille seast leidis R-kiosk oma tiimi sobiva uue kolleegi.

Kandideerimislehe külastajad: 12.11 – 05.12.2019

Võõrustaja parvlaeval

Lähteülesanne

R-kiosk soovis abi töötajate leidmiseks klienditeenindaja ametikohtadele Lääne-Eestis liikuval parvlaeval.

Teostus

Nii nagu turunduskoordinaatori ametikoha puhulgi, oli esimeseks sammuks brändi visuaalset identiteeti järgiva kandideerimislehe loomine. Lehe eesmärk oli tutvustada potentsiaalsetele kandidaatidele R-kioski kui ägeda tööandja väärtuspakkumist ning selgitada tööpakkumise olemust ja nõudmisi.

Vaata kandideerimislehte siin: https://too.rkioskis.ee/laeval

Sellele järgnes kandideerimislehele sotsiaalmeedia reklaamide abil liikluse toomine.

Liikluse toomiseks kandideerimislehele seadistasime mitu reklaami – igaüks erineva sõnumiga. Jälgisime ja optimeerisime neid reklaame jooksvalt kogu värbamiskampaania käigus, suunates rohkem eelarvet reklaamidele, mis töötasid paremini ning jättes kõrvale need, mis nii häid tulemusi ei toonud.

Viimaseks, kuid sugugi mitte väheoluliseks sammuks oli järelreklaam. Suunasime järelreklaami neile kasutajatele, kes olid juba vähemalt korra kandideerimislehte külastanud, kuid polnud veel avaldust täitnud või ära saatnud.

* Kandideerimislehel ja reklaamides kasutatud pildimaterjalid saime R-kioski poolt.

Facebook newsfeed

Instagram newsfeed

Instagram story

Tulemus

Tulemus tõi naeratuse näole nii meile endile kui ka kliendile! Värbamiskampaania kestis 18 päeva ning selle aja jooksul saime kandideerimislehele 2 527 külastust. Kokku laekus 29 kandideerimisavaldust, mille seast leidis R-kiosk omale sobivad uued töötajad.

Kandideerimislehe külastajad: 03.01 – 20.01.2020

Kokkuvõtteks

R-kiosk kasutas oma värbamisprotsessis edukalt Level up palkamistoru, et leida enda tiimi täiendust nii spetsialisti kui ka klienditeenindaja näol. Enne kampaania algust sai kogu protsess kaardistatud ning edastasime kliendile ka jooksvalt aruandeid. Nende abil saime näha ja üheskoos arutada, kas oleme eesmärgi täitmisel graafikus või tuleks kuskil teha korrektuure – muuta näiteks kandideerimislehte ja/või seadistada ümber sotsiaalmeedia reklaamid.

“Teiega koostöö on alati olnud väga meeldiv ja tõhus. Iga meie soovi peale on teie meeskond väga kiiresti reageerinud ja vastavalt teinud ümberkorraldusi meie kampaaniates. Koostöö Level up-iga on kindlasti andnud meile väga head võimalused, et rohkem pildis püsida ja samuti jääda silma rohkem inimestele.”

– Andra Valdmann, R-kioski värbamisspetsialist 

Kui tunned, et vajaksid ka abi enda palkamisprotsessi parendamiseks, siis võta meiega ühendust ning tutvustame Sulle lähemalt Level up palkamistoru.

2020 © LEVEL UP

Töökuulutus sotsiaalmeedias

päeva
tundi
minutit
sekundit
Pakkumine on lõppenud!

Telli teenus soodushinnaga enne, kui taimer nulli tiksub.