Nii nagu turunduskoordinaatori ametikoha puhulgi, oli esimeseks sammuks brändi visuaalset identiteeti järgiva kandideerimislehe loomine. Lehe eesmärk oli tutvustada potentsiaalsetele kandidaatidele R-kioski kui ägeda tööandja väärtuspakkumist ning selgitada tööpakkumise olemust ja nõudmisi.
Vaata kandideerimislehte siin: https://too.rkioskis.ee/laeval
Sellele järgnes kandideerimislehele sotsiaalmeedia reklaamide abil liikluse toomine.
Liikluse toomiseks kandideerimislehele seadistasime mitu reklaami – igaüks erineva sõnumiga. Jälgisime ja optimeerisime neid reklaame jooksvalt kogu värbamiskampaania käigus, suunates rohkem eelarvet reklaamidele, mis töötasid paremini ning jättes kõrvale need, mis nii häid tulemusi ei toonud.
Viimaseks, kuid sugugi mitte väheoluliseks sammuks oli järelreklaam. Suunasime järelreklaami neile kasutajatele, kes olid juba vähemalt korra kandideerimislehte külastanud, kuid polnud veel avaldust täitnud või ära saatnud.