Kui sa pole tööpakkumiste ametijuhendeid juba üleliigseid nõudeid eemaldades uuendanud, tee seda nüüd kohe ära. Tööotsijad loobuvad kandideerimisest, kui tunnevad, et nad ei täida loetletud spetsifikatsioone. Näiteks, “peab olema kogemus x-, y- ja z-programmide alal” töökuulutusse kirjutades kaotad kindlasti palju kandidaate. Otsusta, kus ettevõte saab konkreetsete nõuete asemel tugineda kandidaadi kogemustele või kontrollitavale õppevõimele. Nii saad potentsiaalsete kandidaatide ringi kohe laiendada.
Kui potentsiaalsed kandidaadid loevad kuulutust ettevõtte veebisaidil või tööportaalis, peaksid nad teada saama rohkem seda, mida pakub ettevõte, kui seda, millistele tingimustele nad peaks vastama. Nad tahavad vähem teada, kui palju aruandeid tuleb esitada, ja rohkem, kui hõlpsaks ja meeldivaks teeb aruannete esitamise neile ettevõte. Nad tahavad teada, kuidas töö selles ettevõttes valmistab neid ette karjääri järgmisteks etappideks.
Laiema huvi äratamiseks ole aktiivne oma ettevõtte veebisaidil ja sotsiaalmeedias. Julgusta oma töötajaid – oma talendisaadikuid – postitama isiklikku sisu ettevõtte hashtag’iga. Postita sisu, mis näitab ettevõtte teadmisi oma valdkonnas, samuti vaateid töökultuuri, väärtuste ja juhtimise kohta. Passiivsetele kandidaatidele saad pakkuda väärtust, näidates neile võimalusi uute oskuste omandamiseks või uute rollide võtmiseks, mida nad varem võib-olla veel kaaludagi ei osanud.