loader image

Sadade eestimaalaste jaoks on R-Kiosk ideaalne koht, kus töötada. Põhjused? Neid on täpselt nii palju, kui on meie töökas peres liikmeid. Sellest, mis R-Kioskis töötamise eriliseks teeb, räägivadki nüüd meie teenindajad.

“Mulle tullakse graafiku tegemisel alati vastu”

“Ma töötan R-Kioskis juba 20 aastat. Miks ma töötan? Mulle meeldib see töö, sest see on mitmekülgne. Ma ei seisa ainult kassas või ei pane kaupa välja. Teen natukene kõike ning see mulle meeldib. Mulle meeldib ka paindlik graafik – see, et saan ise panna paika puhkusepäevad. R-Kiosk tuleb mulle alati vastu. Keegi pole kordagi öelnud „Ei!“. See on paindlik ja inimlik.”

Oksana

“Tulin tööle ja jäin tööle juba 20. aastaks.”

“Mina olen R-Kioskis olnud 20 aastat. Tulin Tallinnasse, sest oli vaja tööd. Sain kellegi käest numbri, helistasin, kohe võeti tööle ja ma olen siin ikka veel. Töö meeldib ja kollektiiv on ka hea. Mina käin tööl 8 tundi päevas, esmaspäevast reedeni ja olen sellega väga rahul.”

Kaire

“Armastan muutust ja arengut – paremaks liigub kõik ka R-Kioskis”

“Töötan lennujaama R-Kioskis aastast 2013. Mulle meeldib enda töö sisu ja kollektiiv ning see milliseks R-Kiosk selle aja jooksul on muutunud.”

Kersti

“Puhkan siis, kui tahan”

“Töötan Viru Keskuse tunneli R-Kioskis ning olen ettevõttes juba selle aastatuhande algusest. Mind hoiab R-Kioskis see, et saan puhata siis, kui soovin või selleks vajadus tekib. Mitte siis, kui puhkus määratakse. Samuti meeldib mulle väga tööaeg ning see, et R-Kiosk on mõnus ja rahulik koht.”

Ruth

“Mulle meeldib, et suhtlus juhtidega on sõbralik”

“R-Kioskis on juhtidega hästi meeldiv ja sõbralik suhtlus. Saan vabalt oma probleemidest rääkida, ennast väljendada ning meie mõtteid võetakse ka kuulda. Töötajatega käitutakse väga hästi ja see kandub üle ka meie töösse klientidega. Jagame positiivsust ka nendega. ”

Sirje

“Kliendid viisid mu auto remonti”

“Minul on lugu, kuidas kliendid minust hoolisid. Auto on minu jaoks väga oluline abivahend. Kui see on katki, tuleb ta remonti viia. Aga sul ei ole seda inimest alati võtta, kes sinu asemel tööl saab olla.

Olin tööl juba valmis, et viin selle auto kiiresti remonti ära kuskil kella 10-11 vahel, et siis on tavaliselt vähem rahvast. Aga alati kui sul on sellised head mõtted, tuleb mängu Murphy seadus. Ja hakkasidki inimesed hoogsalt poes käima.

Siis tulidki kaks püsiklientidest noormeest ja küsisid: „Mida sa kibeled? Kuhu sul kiiret on?“ Vastasin: „Teate ma pean enda auto kiiresti remonti ära viima, sest rohkem variante pole ja kell kohe kukub.“

Selle peale küsisid noormehed, mida ma muretsen. „Oskame need võtmed ise ka ära viia,“ ütlesid nad. Selle peale ütlesin naerdes, et aga palun, olgu viidud!

Järgi läksin ka autole paari päeva pärast niimoodi, et ütlesin: „Teate, ma peaksin nüüd minema autole järgi!“. Selle peale ütles üks noormeestest: „Okei. Istu peale ja viin su ära!“. Ja siis sõitsin oma autoga poodi tagasi.”

Ülle

“R-Kiosk on pere-ettevõte. Nagu peres ikka, siin hoolitakse rohkem.”

“Hoolimine on väga suur sõna. Kõige tähtsam, ma arvan! Ehk ainult armastus on veel tähtsam ja õnneks ei saa temagi olla ilma hoolimiseta. R-Kioski rahvas on minu jaoks teine pere, kellega veedan oma päevast rohkem aega kui omaenda perega. Märke hoolimisest kohtan selles suures peres igal sammul. On tuhandeid rõõme ja ka muresid, mis minuni jõuavad ja tore on tõdeda, et alati keegi aitab! Keegi annab nõu, ulatab abikäe, patsutab õlale, rõõmustab meiega koos ja toetab kui vaja! Kõige tähtsam on hoolida! Hoolida iseendast, oma ajast, lähedastest ja jäljest, mille jätad.”

Tiia Ilves / R-Kioski tegevjuht

Töökuulutus sotsiaalmeedias

päeva
tundi
minutit
sekundit
Pakkumine on lõppenud!

Telli teenus soodushinnaga enne, kui taimer nulli tiksub.