Värbamise edulugu: Studioworks

Studioworks on Live Dealer Studio teenuseid pakkuv ettevõte. Käesolevas blogipostituses tutvustame lähemalt, kuidas Level up on aidanud läbi viia edukaid värbamiskampaaniaid, mille abil Studioworks on jõudnud soovitud tulemusteni. Tänaseks on Studioworks kasvanud 150+ töötajani. Oleme värbamisagentuurina õnnelikud, et saime ettevõtte kasvule kaasa aidata. 

1) Realistlik eesmärk

Iga edukas värbamiskampaania algab ootuste kaardistamisest ning eesmärkide seadmisest. Vastavalt sellele, mitu inimest on soov tööle võtta, saab arvutada välja, mitu kandidaati läheb vaja, et saavutada soovitud tulemus. Oluline on siinkohal, et seatud eesmärk oleks realistlik – nii saab vältida ebaõnnestunud kampaaniaid ning tagada eduka koostöö.

2) Väärtuspakkumine

Selleks, et eristuda konkurentidest ja meelitada ligi kandidaate, kes sobivad ettevõttesse, tuleb selgelt sõnastada ettevõtte väärtuspakkumine. 

Studioworks väärtusteks tööandjana on noor ja sõbralik kollektiiv ning töökeskkond, kus väärtustatakse võimet õppida ja areneda. Ettevõte ei pane ebarealistlikke ootuseid kandidaatidele, vaid otsib pigem õiget suhtumist ja pakub uutele kolleegidele põhjalikku väljaõpet ning treeningut. Juba tööle kandideerides teab kandidaat, mida oodata ettevõttelt ning mida oodatakse temalt.

3) Loovlahendus

Vastavalt kogutud sisendile ja brändiraamatu juhistele teostasime loovlahenduse, mis kõnetab sihtgruppi ning püüab potetentsiaalsete kandidaatide tähelepanu.

Alustasime värbamisfotode pildistamisest. Personaalsed fotod päris töötajatega toovad paremaid tulemusi kui pildipanga materjalid. Autentsed fotod aitavad ka edasi anda töökeskkonda ning annavad kandidaadile parema ülevaate tööandjast. Siin on mõned pildid Studioworks fotosessioonist:

* Pildistas Arttu Karvonen

Pildid käes, alustasime tööpakkumise kandideerimislehte ehitama vastavalt Studioworks brändiraamatu juhistele. Kasutasime selleks eelnevalt sõnastatud väärtuspakkumist ning professionaalseid pilte fotosessioonilt. Tulemus oli järgmine: https://studioworks.levelup.ee/

Järgmiseks koostasime mõned ingliskeelsed reklaamid, mille abil tõime sotsiaalmeedia kanalitest (Facebook ja Instagram) liikluse kandideerimislehele. Kasutasime sõnumeid, mis eristuksid tavapärastest “tule tööle” stiilis reklaamidest ja kõnetaksid sihtgruppi. Siin on mõned näited:

4) Kanalid

Värbamiskampaania levitamisel on oluline valida ka õiged kanalid, kus tööpakkumist reklaamida. Selleks on hea tunda erinevaid sotsiaalmeedia platvorme ning saada aru, millised grupid erinevates kanalites kõige rohkem aktiivsed on.

Studioworks kampaania puhul võtsime fookuse Instagram ja Facebook reklaamidele, sest just nendes kanalites on soovitud sihtgrupp kõige aktiivsem ja meie teadmised ning oskused suurimad. Alternatiivsed kanalid on veel näiteks LinkedIn, VKontakte ja YouTube.

5) Tulemus

Hetkeseisuga on Game Presenter ametikohale kandideerinud 100+ huvilist, kelle seast on Studioworks leidnud endale tiimi lausa mitu uut sobivat kolleegi. Koostöö on seni olnud edukas mõlemale osapoolele ning loodetavasti on seda ka edaspidi.

“Level upi värbamiskampaania abil saime oma väärtuspakkumise sihtida soovitud sihtgrupile ning seeläbi tööle meelitada parimad talendid.”

Kadri Avloi, Studioworks värbaja

Kui soovid digitaalsete värbamiskampaaniate kohta rohkem infot, siis kirjuta meile kristian@levelup.ee või helista +372 5677 9967 ning lepime kokku virtuaalse kohtumise.

2020 © LEVEL UP

Töökuulutus sotsiaalmeedias

päeva
tundi
minutit
sekundit
Pakkumine on lõppenud!

Telli teenus soodushinnaga enne, kui taimer nulli tiksub.