Kuidas teha edukat jõulukampaaniat sotsiaalmeedias?

Kuidas teha edukat jõulukampaaniat sotsiaalmeedias?

Jõulud on kohe-kohe ukse taga ja sotsiaalmeediagi õige pea hakkamas täituma päkapikumütsides selfie’de, ehteis kuusepuude ja kõikvõimalike soovitustega, mida jõuluvanale kingikotti pista. Kui Sinulgi on tarvis sotsiaalmeedias mõni jõulukampaania läbi viia, siis praegu on viimane aeg sellele mõtlema hakata. Kuid selleks, et jõuda võimalikult paljude inimeste ja suure müügini, peab see olema hoolikalt planeeritud. Oleme Sinu abistamiseks pannud kokku neli nutikat sammu, mida astuda, et oma kampaania edukalt läbi viia.

 

sotsiaalmeedia turundus reklaam instagram facebook kampaaniad reklaam haldus kampaania haldamine jälgimine linked in

 

 

1. Võida inimeste tähelepanu

Miks mul seda vaja on?

 

Selleks, et kampaania sõnum jõuaks Sinu valitud sihtgrupini, pead Sa võitma inimeste tähelepanu. Sotsiaalmeedia on maagiline koht, kus reklaami läbimõeldult sihtides ja sihtgruppi tabades võid võita suure hulga inimeste tähelepanu. See omakorda tagab madala klikihinna ja kõrge nähtavuse.

 

turundus_reklaam_agentuur_sotsiaalmeedia_turundamine_haldus_haldamineAutor: facebook.com/EestiLoto

 

Aga kuidas inimeste tähelepanu võita?

> Mõtle välja meeldejääv kampaaniasõnum ehk slogan!
> Selgita välja, mis on see sihtgrupp, kelle tähelepanu püüad püüda?
> Sõnasta täpne eesmärk või tegevus, mida soovid oma kampaaniaga saavutada.
> Genereeri loov ja äge kampaania idee, mis tundub sealjuures ka teostatav.
> Täiusta seda ideed ja loo terviklik kampaania tegevusplaan.

 

2. Loo omale atraktiivne maandumisleht

Miks see oluline on?

 

Maandumisleht ehk kampaanialeht võimaldab Sul saavutada kindlat turunduseesmärki. Kuna neid luuakse kindlatel põhjustel, näiteks päringute saamiseks, siis maandumislehtedel tehtud toimingute arv on tihti kordades kõrgem kui kodulehtedel. Maandumislehti saab kasutada näiteks kampaaniate läbiviimiseks, toote müümiseks, päringute saamiseks, töötajate kandideerimiseks ning kontaktide kogumiseks.

maandumislehe_näidis_postitus_sotsiaalmeedias_facebooki_instagramiLevel up: prike.ee/kapten

 


Kuidas luua atraktiivset maandumislehte?

 

> Kõige olulisem on maandumislehe päis. See peab vaatajas kohe uudishimu tekitama, et inimene jääks maandumislehte pikemalt lugema.
> Maandumislehel peab olema seatud kindel eesmärk, mida saavutada, olgu selleks siis registreerimine, müük või miski muu.
> Selleks, et tarbija saaks kohe aru, miks ta sinna maandus, tuleks leht luua võimalikult lihtne ja arusaadav.
> Lehel peaks olema täpselt nii vähe informatsiooni, et suunata klienti Sinu eesmärki sooritama.
> Maandumislehe loomist tuleks alustada mobiili-, mitte desktop vaatest, sest inimesed tarbivad internetti mobiilis rohkem kui arvutis.
> Maandumisleht peaks kindlasti sisaldama Sinu brändi.

 


facebookis instas

 

 

3. Sihi oma reklaame oskuslikult

Milleks seda teha?

 

Kliendi tundmine võimaldab Sul kontrollida turunduskulusid ning kampaania kulgu. Hästi korraldatud turundus loob ühenduse Sinu teenuse või toote ja Sinu kliendi vahel. Enne kui alustad reklaamide sihtimisega, õpi oma klienti põhjalikult tundma!

 

instagram_reklaam_postitusLevel up: facebook.com/ViruAutoGrupp

 


Kuidas seda siis teha tuleks?

> Alustama peaks küsimusest, kes on Sinu potentsiaalsed kliendid. Sotsiaalmeedia platvormid võimaldavad reklaami sihtida huvide, vanuse, asukoha, kellaaja jm parameetrite järgi. Lähtuvalt oma sihtgrupi profiilist saad reklaame näidata inimestele, kes päriselt soovivadki neid näha.
> Sotsiaalmeedia platvormid võimaldavad reklaami suunata soovitud sihtrühmani asukoha ja keele valikuga. Nii on võimalik vältida reklaami näitamist valitud geograafilises piirkonnas asuvale võõrkeelsele elanikkonnale.
> Teatud kampaanite puhul on oluline ka seadmetepõhine sihtimine. Facebook võimaldab näidata reklaame õigetele kasutajatele kõigis seadmeis, võttes aluseks nende konkreetse asukoha, kellaaja ja seadmetüübi.
> Kampaania kõige olulisem turundusnipp aga on vaatajaskonna sihtimine ehk järelturundamine. Kampaania käigus tuleks reklaame näidata kindlasti inimestele, kes on teie saiti varem külastanud, kasutades selleks “Facebook Pixel“-it.

 

haldus_turundus_reklaam_agentuur_sotsiaalmeedia_turundamineLevel up: facebook.com/CaptainMorganEesti

 

4. Kasuta ära turunduslikku külgetõmbejõudu

Mida see tähendab?

 

Tänapäeva turunduses üks efektiivseid turundusnippe on see, et esimese tegevusena tuleks inimestele ja klientidele midagi tasuta jagada, anda või pakkuda.

 

sotsiaalmeedia turunduse agentuur

facebook

 

Miks peaksid Sina ka kliendile tasuta väärtust looma?

 

Seepärast, et kui lood esmalt kliendile väärtust, siis ta soovib Sinu teenuseid ja tooteid hiljem ise osta ja kasutada. Selleks võivad olla e-raamatud, videod, soodustused või füüsiline toode. Kui potentsiaalne klient on end Sinu toodete või teenustega juba kurssi viinud, on ka palju suurem võimalus, et ta soovib midagi juurde tellida või osta. Sellisele kliendile ei pea enam midagi otse müüma või selgitama, teda tulebki lihtsalt nutika turundustegevusega õigesse suunda juhatada ning siis ta teebki ise ostuotsuse.

 

instagram_facebook_turundus_reklaam_haldus_haldamine_social_media_matrketing_agencyAutor: facebook.com/bauhof.ehitus.aed

Lõpetuseks

 

Nüüd, kui Sulle on kätte antud vajalikud tööriistad, jääb üle vaid tegutsema hakata. Tulgu Su kampaania sama vägev kui jõulukuusk Raekoja platsil!

 

reklaam_facebookis_instagramis_sotsiaalmeedias_kampaania_reklaamid_kampaaniad_hind_hinnad_parim_turundamine
facebook_instagram

  •  
  •  
  •