Kuidas teha Facebookis remarketing reklaami? (FB Pixel)

Kuidas teha Facebookis remarketing reklaami? (FB Pixel)

Unusta ära need 10 000 fänni, kes hakkasid sinu ettevõtte FB lehte jälgima tänu pidevate loosimiste. Ära raiska raha, tehes reklaami inimestele, keda Sinu toode või teenus ei huvita. Kellele Sa reklaami tegelikult näitama peaksid?

Räägime lähemalt järgmisest Facebook reklaamisihtgrupist:

#Website Custom Audience

Tegemist on reklaamisihtgrupiga, kuhu kuuluvad inimesed, kes on külastanud sinu ettevõtte veebilehte. See annab sulle võimaluse liigitada potentsiaalseid kliente vastavalt sellele, mille vastu nad on huvi üles näidanud ning edastada neile remarketing reklaamisõnumeid.

Selleks, et koguda veebilehte külastanud inimesed FB reklaamisihtgruppi, tuleb kõigepealt kodulehele üles seada Facebook Pixel. Kui Pixel on paigaldatud, siis hakka koguma veebilehe külastajaid. Liikluse suurendamiseks tee Facebookis veebilehe reklaame.

Seda, kuidas Pixlit paigaldada ja veebilehe reklaame teha, loe siit:
http://levelup.ee/blog/kuidas-luua-ettevotte-strateegiat-sotsiaalmeedias-ning-viia-turundus-uuele-levelile/

Kui Pixel on kodulehel küljes ning liiklust on piisavalt, siis oled valmis looma Facebook reklaamisihtgruppi kodulehe külastajatest (wca). Selleks tuleb minna reklaamikontole https://business.facebook.com ning menüüst valida Audiences. Seejärel Create Audience -> Custom Audience -> Website Traffic.

Reklaamisihtgruppi on võimalik moodustada inimestest, kes on külastanud sinu veebilehte viimase 1 kuni 180 päeva jooksul. Samuti saad liigitada inimesi selle järgi, mis alamdomeene nad külastanud on. See võimaldab sul teha spetsiifilise sõnumiga reklaami kindlale sihtgrupile (näiteks reklaamida uut blogipostitust inimestele, kes on su blogi külastanud viimase 30 päeva jooksul). See tähendab seda, et info jõuab inimeseni, kes on suure tõenäosusega sellest ka huvitatud. Loodud reklaamisihtgruppe saad rakendada Ad Set “Audience” sektsioonis:

 

Website Custom Audience ehk veebilehe külastajad on tõenäoliselt kõige väärtuslikum reklaamisihtgrupp Facebookis. Seda sellepärast, et tegemist on inimestega, kelle jaoks sinu bränd ei ole enam võõras. Nad on juba huvi üles näidanud sinu pakutavate teenuste või toodete vastu. Nendes inimestes ei pea sa enam huvi tekitama, vaid pead mõjutama neid ostu tegema.

facebook

Kui soovid koostööpartnerit kliki üles, kui soovid ise teha kliki alla!

sotsiaalmeedia turunduse agentuur

facebook

  •  
  •  
  •