Kuidas teha Facebookis asukohapõhist reklaami?

Kuidas teha Facebookis asukohapõhist reklaami?

Facebook on väga võimas relv turundajale oma sihtimise täpsuse võimalustega. Võimalik on reklaamisihtgruppi luua soo, vanuse, huvide, käitumisharjumuste ja mitmete teiste tegurite alusel. Lisaks sellele võimaldab Facebook teha ka reklaami postiindeksi täpsusega. See on väga hea võimalus neile, kelle äri on asukohapõhine.

Näiteks müüb Sinu ettevõte tooteid või teenuseid kindlas kaubanduskeskuses ja Sa soovid näidata reklaami inimeste telefonides, kes külastavad parasjagu keskust või on selle lähiümbruses. Kuidas seda teha?

Mine oma reklaamikontole või kasuta “Boost Post” võimalust ning alusta Ad seti loomist. Seejärel sisesta aadress käsitsi “Add locations” lahtrisse või kasuta “Drop Pin” võimalust.

Kui oled asukoha sisestanud, siis Facebook paneb raadiuseks automaatselt 10 miili (16 km), seda saad ise muuta ning kõige väiksem raadius, mis võimalik valida, on 1 miil (1,6km). Antud näites valisime reklaami asukohaks Viru Keskuse lähiümbruse.

Piirduma ei pea ainult ühe asukohaga, sest lisada saad nii palju aadresse kui soovid. Kui tahad veel täpsemaks minna oma sihtkohaga, siis võimalik on aadressi lahtrisse lisada ka postiindeks. Tulemus on järgmine:

Kui oled pannud paika enda sihtgrupi asukoha, vanusevahemiku ja keeled, siis ära unusta seda ära salvestada, et järgmine kord ei peaks enam aega kulutama selle peale. (Save This Audience)

Mida täpsemalt Sa oma reklaamisihtgrupi valid, seda suurema tõenäosusega jõuavad Sinu sõnumid õigete inimesteni. Kui reklaamieelarve on piiratud, siis milleks kulutada raha ja näidata reklaami inimestele, keda see ei huvita. Kui Su äri paikneb näiteks Viru Keskuses ja reklaamisihtgrupp on terve Tallinn, siis peab reklaamieelarve olema meeletult suur, et need 400 000+ inimest ära katta. Piiratud eelarve puhul ürita reklaami tehes sisestada võimalikult täpne kliendiprofiil, et hoida kokku oma reklaamikulude pealt ja saada paremat ROI-d. Muidugi ei tasu ka liiale minna sellega ja vähendada sihtgrupi suurust olematuks.

Katseta erinevaid sihtgruppe ning jälgi nende tulemusi, et leida üles need inimesed, kellele Sinu sõnumid kõige enam korda lähevad. Kui tahad oma teadmisi veelgi arendada sotsiaalmeedia turundusest, siis lae alla ka meie nipiraamat. Sealt saad soovitusi selle kohta, kuidas pakkuda väärtust, luua esinduslikku FB lehte ja palju muud.
sotsiaalmeedia turunduse agentuur

facebook

Kui otsid oma ärile koostööpartnerit, kes aitaks viia sotsiaalmeedia turunduse uuele levelile, siis võta julgelt ühendust ning räägime ideedest lähemalt.

facebook

  •  
  •  
  •