Kuidas luua edukat Facebooki lehte oma ettevõttele?

Kuidas luua edukat Facebooki lehte oma ettevõttele?

Facebook on väga hea platvorm selleks, et luua kommuun Sinu ettevõtte lehele. Seal saad jagada enda tegemisi, tooteid, mõtteid ja suhelda klientidega. Vahetada arvamusi ja küsida tagasisidet. Jälgides statistikat on mugav ka tundma õppida oma lehe jälgijaid. Nii saad pakkuda sisu, mis pakub neile huvi.

Kuidas aga paista silma ja luua Facebooki leht, mis oleks kergelt jälgitav ja sisaldaks kõike vajalikku?

Toome välja seitse mõtet, mida võiksid silmas pidada.

#1 Vali otsingusõbralik nimi

Esimene asi, mis tõstab lehe populaarsust on ilmselgelt lehe kerge leitavus. Tee mugavaks igale inimesele, kes sind otsib, et ta leiaks Sinu lehe kiirelt. See tähendab seda, et lehe nimi peab olema selge – eelistatult Sinu ettevõtte nimi.

Kui instinktid tahaksid lisada mõne või kõik seonduvad märksõnad, mis sinu ettevõttega kokku sobiksid, ei too see tegelikkuses mingit kasu. Hoia enda Facebooki lehe nimi selge ja lihtne.

#2 Lihtsusta lehe URL

Teine viis, kuidas enda ettevõtte lehte lihtsamini leitavaks muuta on lehe URL’i kohandamine. Kui leht on jõudnud vähemalt 25 jälgijani on võimalus luua personaalne URL, et enda ettevõtet paremini peegeldada.

Iga kasutajanimi saab olla kasutusel vaid ühel inimesel või ettevõttel, seega mida varem võtad nime kasutusele, seda parem. Nime saadavust on võimalik kontrollida siit: www.facebook.com/username.

#3 Täida Facebooki “About” lahter väärtusliku informatsiooniga

Facebooki lehe infolahter võib sind säästa paljudest pead vaevavatest tegemistest. Kui klient tahab ühendust võtta ettevõttega, siis tõenäoliselt avab ta sinu ettevõtte lisainfo, et leida kontakte.

Kasuta seda lahtrit, et jagada kõige tähtsamat informatsiooni. Hea oleks jagada enda veebilehekülge, numbrit, teisi sotsiaalmeedia kanaleid ja lahtiolekuaega.

#4 kasuta selgelt mõistetavat kaanefotot ja profiilipilti

Lehe kaanefoto ja profiilipilt on kõige parem võimalus esmase hea mulje jätmiseks. Vaata kindlasti, et need pildid oleksid õiges joonduses ja hea esindus Sinu brändile. Tähtis on jälgida, et pildid oleksid arusaadavad ja loogilised ka mobiilivaates.

Profiilipilt on esimene asi, mis ilmub ettevõtte nime kõrvale, kui inimesed sisestavad selle otsingumootorisse või kui Sinu leht on seoses teiste kasutajatega. See on ideaalne koht näiteks enda logo esitlemiseks. Facebooki soovituslikud mõõtmed on 180 x 180 pixlit, kuid soovitame kasutada suuremat ruutu, et pildile klikkides ilusamini kuvaks.

Kaanefoto on kõige rohkem esile tõstetud pilt Sinu ettevõtte lehel. Soovitame mõõtmeks valida 828 x 462 pixlit ning arvestada sellega, et arvuti peal on kuvatava ala suurus 828 x 315 pixlit. Pildil ei pea olema ilmtingimata ettevõtte logo, aga see võiks siiski olla sobilik esindamaks Sinu brändi või mõnda toodet. Näiteks on väga hästi teostatud Swedbank Eestis lehekülg.

#5 Suuna linkidega Facebooki lehele

Suunates inimesi oma lehele kasvatad ühtlasi usaldust ja kasvatad oma võimalust Google otsingumootoris paremini esile tõusta.

Kus iganes on võimalik, lisa oma Facebooki lehe link. Lisa viide näiteks oma blogipostituste alla ja sobilikesse kohtadesse enda veebilehel. Innusta ka teisi ettevõtteid ja blogijaid sama tegema.

#6 Lisa kaasahaarav “Call-to-Action” nupp

Mis on see, mida Sa tahaksid, et Sinu lehe külastajad teeksid esimese asjana, kui Sinu lehele maanudavad? Mõtle sellele koos oma ettevõtte eesmärkidega ja loo enda Facebooki lehele asjakohane call-to-action nupp.

Autor: (https://www.facebook.com/ooloomstore/)

Nupu lisamise võimalusi on erinevaid. Näiteks on võimalus kutsuda inimesi registreeruma, helistama, kirjutama või ostma. Proovi järgi, et näha milline sobib kõige paremini! (Learn More, Shop Now, Book Now, Call Now, Send Message jne)

#7 Pööra tähelepanu lehe statistikale 

Facebook pakub suurepäraseid võimalusi nägemaks, kuidas Sinu loodud sisul läheb ja kuidas inimesed reageerivad, veelgi enam – kes reageerivad. Mida rohkem infot oma lehe kohta tead, seda kergem on luua sisu, mis täidab jälgijate vajadusi.

Lehe Insights annab Sulle informatsiooni lehe üldistest saavutustest.

Mõned võimalused, mida Insights näitab on:
– fännibaasi kasv/langus ajas
– fännibaasi sugu ja vanus
– postituste statistika (reach, engagement)
– millistele nuppudele inimesed on vajutanud (tel nr, veebileht jne)

Kasuta seda informatsiooni oma ettevõtte turunduse huvides ära ning hoia statistikal pidevalt silma peal. Kui tahad oma teadmisi veelgi kasvatada sotsiaalmeedia turunduse kohta, siis lae alla Level UP-i nipiraamat:
sotsiaalmeedia turunduse agentuur

facebook

Level UP on Sinu ettevõtte koostööpartner sotsiaalmeedia turunduses. Haldame Sinu sotsiaalmeedia kanaleid, luues sinna väärtust pakkuvat sisu, kasvatame fännibaasi ning veebilehe liiklust. Oled uueks leveliks valmis?

facebook

  •  
  •  
  •