Kuidas tõsta kodulehe liiklust läbi sotsiaalmeedia?

Kuidas tõsta kodulehe liiklust läbi sotsiaalmeedia?

Kui sinu ettevõtte müüb toodet või teenust läbi kodulehe, siis peab sinu sotsiaalmeedia turunduse strateegia sisaldama ka veebilehe liikluse tekitamist. Lisaks sellele on vaja kodulehte külastanud inimesed kokku koguda eraldi reklaamisihtgruppi.

Millest alustada?

#1 Paigalda Facebook Pixel

Mine lehele https://business.facebook.com/ ning loo omale reklaamikonto ning seo see ära ettevõtte FB lehega. Kui reklaamikonto on loodud, siis otsi menüüst tööriistade alt üles Pixel.


Sealt saad edasised juhised, kuidas Facebook Pixel paigaldada oma kodulehele. Soovitan koodi koos juhistega saata oma veebilehe arendajale või kellelegi teisele, kellel on vajalikud oskused ja teadmised. Tegemist on koodijupiga, mis tuleb paigutada veebilehe päisesse.

Nüüd saad kõik kodulehe külastajad kätte. See info on oluline hiljem remarketing reklaamide tegemisel, millest räägime järgmises blogipostituses. Nüüd liigume edasi veebilehe reklaamide tegemisele.

#2 Alusta veebilehe reklaamidega

Veebilehe reklaamide eesmärk on suunata liiklust sinu ettevõtte veebilehele. Enne, kui hakkad reklaame inimestele näitama, mõtle välja oma sõnum. Reklaam koosneb sissejuhatusest, pealkirjast, pildist ja “call to action” nupust (Download/Learn More vms). Sõnumi tegemisel too välja, mis kasu saab inimene, kes külastab sinu lehte. Pildi soovituslik suurus on 1200 x 628 pikslit, kuid kasutada võib ka videot. Ära pane pildile rohkem kui 20% teksti. Kontrollida saad siit: www.facebook.com/ads/tools/text_overlay.


facebook

Kui oled veebilehe reklaamide sisulise ja visuaalse poole välja mõelnud, liigu edasi reklaamide seadistamisele. Mine lehele https://business.facebook.com/ ning vali sealt eelnevalt loodud ettevõtte reklaamikonto. Seejärel vali menüüst Ads Manager ning loo uus kampaania Create Campaign nupuga. Nüüd peaks sul avanema järgnev vaade:

 

Menüüst vali eesmärgiks Traffic ehk veebilehe liiklus ning alusta sihtgrupi, reklaamipaigutuse, perioodi ja eelarve seadistamisega. Eelarve paika panemisel soovitan valida Lifetime Budget, sest nii on kindel summa paigas, millest FB üle ei kuluta.

 

Kui eelnevad seadistused on paigas, siis mine edasi reklaami loomisele. Sisesta soovitud sõnumid, pildid ning veebilehe aadress, kuhu soovid inimesi viia. Paremal pool Ad Preview all näed reklaamide eelvaadet. Kui oled reklaamidega rahul, siis esita tellimus.

Nüüd on sinu veebilehe reklaamid käivitatud. Hoia Ads Manageris aeg-ajalt tulemustel silma peal. Kui kliki hind läheb liiga suureks, siis tuleks teha reklaamides muudatusi. Proovida võid uusi tekste ja visuaale paremate tulemuste saavutamiseks. Hea keskmine hind, mille järgi orienteeruda, on €0,15 Per Link Click.

facebookAbi leveli tõstmiseks saad: www.levelup.ee

  •  
  •  
  •