3 tasuta tööriista sotsiaalmeedias turundamiseks

3 tasuta tööriista sotsiaalmeedias turundamiseks

Elus on oluline ümbritseda end inimestega, kes Sind komplementeerivad, toetavad ja aitavad Sul olla parim versioon iseendast. Sama kehtib ka turunduses – tuleb luua meeskond, kelle oskused ja teadmised täiendavad ühtset tervikut. Edukas turundaja ümbritseb end ka õigete tööriistadega, mis aitavad teha tööd võimalikult efektiivselt.

Allolevas kirjatükis tutvustame lähemalt kolme tasuta tööriista, mis aitavad Sul luua häid visuaale sotsiaalmeedia kanalitesse ning viivad Sinu turundusoskused uuele levelile.

#1 Canva

Sotsiaalmeedias on väga palju sisu ning üha raskem on paista silma. Selleks, et püüda kinni inimese tähelepanu, tuleb lisaks sisu kvaliteedile panna rõhku ka postituse välimusele. Kui sa ei ole ekspert Photoshopi või mõne muu pilditöötlustarkvara kasutaja, siis Canva on hea töörist selleks, et saaksid luua kvaliteetset pildimaterjali, millega haarata teiste tähelepanu.

Hästi tehtud visuaal loob positiivse esmamulje, mille järgi inimene otsustab, kas ta üldse on nõus panustama oma aega Sinu sisu lugemisele. Hoia kujundus lihtne ja puhas, kuid proovi ka eristuda. Loo omale ühtne stiil, mis seostub Sinu brändiga ning ole selle kasutamisel järjepidev. Kui soovid lisada pildile ka teksti, siis tee seda, kuid ära üle pinguta. Sellest räägime lähemalt järgmise tööriista juures.

#2 Text Overlay Tool

Võib-olla oled juba kuulnud kurikuulsast 20% reeglist? Selleks, et Sinu postitused Facebookis võimalikult hästi leviksid, tuleb teksti visuaalidele paigutada võimalikult vähe. Vastasel juhul hakkab Facebook piirama selle postituse levikut ning takistab Sinu sõnumite jõudmist võimalikult paljude inimesteni. Text Overlay Tool tööriistaga saad kontrollida, kas tekstikasutus vastab Facebooki nõuetele.

Arvesta ka sellega, et üle poolte inimestest vaatavad seda pilti oma nutitelefoni kaudu ning kui seal on palju väikest teksti peale pressitud, siis tõenöoliselt ei hakka ta oma silmi liigselt pingutama, et seda lugeda.

#3 TinyPNG

Oled mõnikord postitanud pildi Facebooki, mis millegipärast jääb väga “karvane”? See juhtub sellepärast, et suure mahuga visuaalid pressitakse kokku ning kaotavad selle tulemusena kvaliteeti. Kui oled oma pildi valmis kujundanud ja kontrollinud, et teksti poleks liiga palju, siis enne kui postitad, kasuta TinyPNG tööriista, selleks et vähendada pildi mahtu. Väiksema mahuga pildid avanevad veebis ka kiiremini.

Kasuta seda tööriista ka siis, kui lisad mõne pildi oma kodulehele või blogisse, et inimestel laeks see ära võimalikult kiiresti. Nii väldid olukorda, kus inimene, kes külastab Sinu lehte, ei kannata oodata lehe laadimist ning lahkub sealt.

Nüüd oled varustatud kolme tööriistaga, mis aitavad Sul teha paremaid pilte oma sotsiaalmeedia postitustele. Kui tahad juurde lugeda sotsiaalmeedia turundusest, siis lae alla meie nipiraamat, kus on kirjas mõned soovitused.
sotsiaalmeedia turunduse agentuur
facebook
Edukas sotsiaalmeedia turundusstrateegia on pikaajaline. See on protsess, mis tugineb väärtuse pakkumisel ja suhete loomisel. Kui tunned, et ei oska kuskilt pihta hakata või praegune tegevus ei too tulemusi, siis kirjuta meile ja aitame Sind uuele levelile.
facebook

  •  
  •  
  •