Kuidas teha edukat jõulukampaaniat sotsiaalmeedias?

Kuidas teha edukat jõulukampaaniat sotsiaalmeedias?

Jõulud on kohe-kohe ukse taga ja sotsiaalmeediagi õige pea hakkamas täituma päkapikumütsides selfie’de, ehteis kuusepuude ja kõikvõimalike soovitustega, mida jõuluvanale kingikotti pista. Kui Sinulgi on tarvis sotsiaalmeedias mõni jõulukampaania läbi viia, siis praegu on viimane aeg sellele mõtlema hakata. Kuid selleks, et jõuda võimalikult paljude inimeste ja suure müügini, peab see olema hoolikalt planeeritud. Oleme …

+ Read More

3 tasuta tööriista sotsiaalmeedias turundamiseks

3 tasuta tööriista sotsiaalmeedias turundamiseks

Elus on oluline ümbritseda end inimestega, kes Sind komplementeerivad, toetavad ja aitavad Sul olla parim versioon iseendast. Sama kehtib ka turunduses – tuleb luua meeskond, kelle oskused ja teadmised täiendavad ühtset tervikut. Edukas turundaja ümbritseb end ka õigete tööriistadega, mis aitavad teha tööd võimalikult efektiivselt. Allolevas kirjatükis tutvustame lähemalt kolme tasuta tööriista, mis aitavad Sul …

+ Read More

Kuidas teha Facebookis asukohapõhist reklaami?

Kuidas teha Facebookis asukohapõhist reklaami?

Facebook on väga võimas relv turundajale oma sihtimise täpsuse võimalustega. Võimalik on reklaamisihtgruppi luua soo, vanuse, huvide, käitumisharjumuste ja mitmete teiste tegurite alusel. Lisaks sellele võimaldab Facebook teha ka reklaami postiindeksi täpsusega. See on väga hea võimalus neile, kelle äri on asukohapõhine. Näiteks müüb Sinu ettevõte tooteid või teenuseid kindlas kaubanduskeskuses ja Sa soovid näidata reklaami …

+ Read More

Kuidas luua edukat Facebooki lehte oma ettevõttele?

Kuidas luua edukat Facebooki lehte oma ettevõttele?

Facebook on väga hea platvorm selleks, et luua kommuun Sinu ettevõtte lehele. Seal saad jagada enda tegemisi, tooteid, mõtteid ja suhelda klientidega. Vahetada arvamusi ja küsida tagasisidet. Jälgides statistikat on mugav ka tundma õppida oma lehe jälgijaid. Nii saad pakkuda sisu, mis pakub neile huvi. Kuidas aga paista silma ja luua Facebooki leht, mis oleks …

+ Read More

Sotsiaalmeedia turundusnipid väikeettevõtjale

Sotsiaalmeedia turundusnipid väikeettevõtjale

Kas oled juba ühenduses oma ettevõtte huvigrupiga?  Kas soovid teada saada, miks sotsiaalmeedia turundus Sinu ettevõttele kasulik on?  Selles artiklis kirjutamegi erinevatest võimalustest, kuidas sotsiaalmeedia ettevõtte kasuks tööle panna! Idufirma juht või väikeettevõtja teab, mida tähendab madala ja limiteeritud eelarvega saavutada eesmärgistatud tulemus. Traditsionaalne reklaamindus võib eelarve kiiresti kustutada ilma nähtavate tulemusteta. Sotsiaalmeedia turundus on soodne ja …

+ Read More

Mis on sotsiaalmeedia turunduse eelised?

Mis on sotsiaalmeedia turunduse eelised?

Kui Sa pole veel sotsiaalmeedia turunduse kiirrongile piletit ostnud, siis nüüd on viimane aeg seda teha, sest inimeste fookus on suunatud nutiseadmetesse, mida nad endaga iga päev kaasas kannavad. See tähendab seda, et aina vähemaks jääb seda tähelepanu, mis suunatakse raadiosse, televisiooni, ajakirjandusse ja tänavareklaamidesse. Kui vajad veel põhjuseid, et viia oma turundustegevus sotsiaalmeediasse, siis loe …

+ Read More

Kas teadsid, et …

Kas teadsid, et …

Siia postitusse lisame iga-nädalaselt huvitavaid ja kasulikke sotsiaalmeedia fakte. Kas teadsid, et: 55% turundusspetsialistide jaoks on tähtsaimaks turunduskanaliks Facebook. (Oracle) — Visuaalselt liikuvat postitust jagatakse sotsiaalmeedias 40 KORDA suurema tõenäosusega, kui mistahes muud postitust. (HubSpot) — 86% turundusspetsialistidest kasutab Facebooki regulaarselt (Oracle) — 95,8% turundajatest peab kõikidest turunduskanalitest Facebook-i ROI-d kõige suuremaks. (eMarketer) ROI ehk reklaami investeeringutasuvus …

+ Read More

Kuidas teha Facebookis remarketing reklaami? (FB Pixel)

Kuidas teha Facebookis remarketing reklaami? (FB Pixel)

Unusta ära need 10 000 fänni, kes hakkasid sinu ettevõtte FB lehte jälgima tänu pidevate loosimiste. Ära raiska raha, tehes reklaami inimestele, keda Sinu toode või teenus ei huvita. Kellele Sa reklaami tegelikult näitama peaksid? Räägime lähemalt järgmisest Facebook reklaamisihtgrupist: #Website Custom Audience Tegemist on reklaamisihtgrupiga, kuhu kuuluvad inimesed, kes on külastanud sinu ettevõtte veebilehte. …

+ Read More

Kuidas alustada sotsiaalmeedia turundusega?

Kuidas alustada sotsiaalmeedia turundusega?

Tahad oma äri laiendada ja oled jõudnud järeldusele, et sotsiaalmeedias platvormi loomine on just see, kuidas seda teha. Millega alustada? #1 Selgita välja eesmärgid Esimene samm enne sotsiaalmeediakanalite loomist on selgeks teha, mida soovid saavutada: tõsta müüki, parandada klienditeenindust või muuta end teiste ettevõtete seast nähtavamaks. Nendele küsimustele vastamine aitab alustada teed just Sinu jaoks …

+ Read More

Kuidas tõsta kodulehe liiklust läbi sotsiaalmeedia?

Kuidas tõsta kodulehe liiklust läbi sotsiaalmeedia?

Kui sinu ettevõtte müüb toodet või teenust läbi kodulehe, siis peab sinu sotsiaalmeedia turunduse strateegia sisaldama ka veebilehe liikluse tekitamist. Lisaks sellele on vaja kodulehte külastanud inimesed kokku koguda eraldi reklaamisihtgruppi. Millest alustada? #1 Paigalda Facebook Pixel Mine lehele https://business.facebook.com/ ning loo omale reklaamikonto ning seo see ära ettevõtte FB lehega. Kui reklaamikonto on loodud, …

+ Read More